Noi profesioniști se alătură echipei Cargus, cu obiectivul de a consolida compania pentru următorii ani
31 Ianuarie 2023
BizLawyer• Începând cu luna ianuarie a acestui an, doi noi profesioniști fac parte din echipa Cargus: Oana Mandicescu, în rolul de Chief Sales Officer (CSO) și Zoe Dobre, ca Chief People and Culture Officer (CPCO). • Cele două nume noi din cadrul Cargus se alătură altor specialiști care au completat echipa managerială la sfârșitul anului 2022: Eirik Hjeltnes, în calitate de Chief Revenue Officer și Șerban Stoica, în rolul de Head of Strategy și Project Management Officier (PMO).
Cargus, unul dintre cei mai mari jucători din industria de curierat din România, își consolidează echipa prin recrutarea unor profesioniști cheie, care vor contribui la dezvoltarea afacerii, atât pe piața locală, cât și pe cea internațională.
Din ianuarie, Oana Mandicescu este noul Chief Sales Officer al Cargus. Din acest rol, coordonează activitățile de sales ale diviziilor Major Accounts, Field Sales și Internațional, cu obiectivul de a crește profitabilitatea business-ului Cargus. Oana Mandicescu are o vastă experiență și expertiză în industria de curierat, dezvoltată în diferite roluri și domenii de activitate. Înainte de a se alătura echipei Cargus, Oana a lucrat timp de 25 de ani în DHL Express România, ocupând diferite funcții de management în Customer Service, Pricing & Product, Sales & Marketing, la nivel național și regional. Cunoștințele și dedicarea ei au contribuit la creșterea constantă a veniturilor și a cotei de piață.
Din ianuarie, Oana Mandicescu este noul Chief Sales Officer al Cargus. Din acest rol, coordonează activitățile de sales ale diviziilor Major Accounts, Field Sales și Internațional, cu obiectivul de a crește profitabilitatea business-ului Cargus. Oana Mandicescu are o vastă experiență și expertiză în industria de curierat, dezvoltată în diferite roluri și domenii de activitate. Înainte de a se alătura echipei Cargus, Oana a lucrat timp de 25 de ani în DHL Express România, ocupând diferite funcții de management în Customer Service, Pricing & Product, Sales & Marketing, la nivel național și regional. Cunoștințele și dedicarea ei au contribuit la creșterea constantă a veniturilor și a cotei de piață.
Tot din luna ianuarie, Zoe Dobre s-a alăturat echipei Cargus, în funcția de Chief People and Culture Officer (CPCO). Zoe Dobre este un profesionist creativ și orientat spre rezultate, cu o experiență de 18 ani în HR. Înainte de Cargus, a lucrat pentru companii importante, precum Coca-Cola HBC România, Vodafone, Molson Coors și City Grill Group, pe mai multe segmente de expertiză – de la strategia de recrutare, bonusarea activităților de sales, evaluare, transformare organizațională în retail, până la eficiența organizațională și strategii de recunoaștere a meritelor. În calitate de Chief People and Culture Officer, Zoe coordonează departamentul de resurse umane, va contribui la consolidarea echipei Cargus și va transforma compania într-unul dintre cei mai dezirabili angajatori din industria de curierat.
"2022 a fost un an de dezvoltare pentru Cargus. Am construit un portofoliu matur de produse, am inovat și am oferit partenerilor noștri o serie de soluții digitale, logistice și de livrare. Este momentul să trecem la nivelul următor: să consolidăm și să pregătim compania pentru cerințele în continuă schimbare ale clienților și să dezvoltăm noi surse de business, precum cel internațional. Și nu putem face acest lucru fără oameni – cu înaltă calificare, cu un bagaj solid de cunoștințe și expertiză, creativi și setați pe dezvoltare. Am încredere că profesioniștii care s-au alăturat echipei vor ajuta Cargus să-și consolideze poziția de curier numărul 1 în România, în ceea ce privește calitatea, experiența clienților, inovația și orientarea către soluții și să devină un jucător respectat pe piețele internaționale.", declară Yannick Mooijman, CEO Cargus.
Noi profesioniști la sfârșitul anului 2022
La finalul anului trecut, alți doi profesioniști s-au alăturat echipei Cargus. Au fost create noi roluri în interiorul companiei, ca răspuns la contextul pieței și planurile de dezvoltare ale companiei pe termen lung: Eirik Hjeltnes în calitate de Chief Revenue Officer și Șerban Stoica în funcția de Director de Strategie.
În calitate de Chief Revenue Officer (CRO), Eirik Hjeltnes are responsabilitatea pentru toate procesele, procedurile și activitățile legate de prețuri și gestionarea veniturilor, cu obiectivul de a stimula profitabilitatea business-ului. Înainte de a se alătura echipei Cargus, Eirik a activat timp de 30 de ani în UPS , în diferite roluri și aduce în cadrul companiei o serie de cunoștințe specifice, precum și experiența din industrie. În ultima sa poziție, a fost unul dintre oamenii responsabili pentru definirea și implementarea strategiei europene B2C a UPS. Eirik a fost, de asemenea, Country Marketing Director și Pricing & Revenue Management Manager în Germania, cea mai mare piață UPS din Europa.
Șerban Stoica s-a alăturat echipei Cargus în calitate de Head of Strategy și PMO (Project Management Officer). În acest rol, Șerban supraveghează inițierea, planificarea și execuția proiectelor strategice pe toate segmentele de activitate ale companiei. Are o experiență de 15 ani în Corporate Finance, Management Consulting și Private Equity. În ultimii doi ani, a fost Director de Strategie și Transformare în cadrul Green Group, unul dintre cele mai mari grupuri europene de reciclare (parte a Abris Capital Partners) și a fost membru în Consiliul de Administrație al Circular Ventures, divizia de capital de risc a Green Group. Anterior, Șerban a lucrat timp de 5 ani la Kearney: Global Management Consulting Firm, cu sediul în Chicago, consiliind directori executivi și consilii de administrație la nivel global, realizând proiecte strategice pentru mai bine de 15 țări din întreaga lume, inclusiv Singapore, Turcia, Emiratele Arabe Unite, Germania sau China în diverse industrii precum Logistică, Automotive, Telecomunicații sau Bănci.
În 2023, obiectivul Cargus este de a-și consolida cota de piață, atât pe plan local, cât și internațional, de a dezvolta noi instrumente digitale și opțiuni de livrare și de a construi un sistem integrat, care va ajuta companiile să își susțină afacerile.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 1481 / 8477 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Garanția la plata cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Câți avocați au firmele de top în evidențele Baroului București la începutul anului 2025 | Ce firme au înregistrat creșteri semnificative de ”headcount” și câte și-au micșorat efectivele. Schimbări importante în Top 10: NNDKP are cei mai mulți avocați, Reff & Asociații urcă pe locul 4, după Filip & Company, iar DLA Piper iese din ”pluton”
România căștigă arbitrajul ICSID cerut de 15 grupuri de investitori și 28 de persoane fizice din 7 țări, care cereau compensații de 256 mil. € pentru tratamentul aplicat de autorități | Tribunalul arbitral a decis că țara noastră nu a încălcat niciuna din garanțiile acordate investitorilor, iar reclamanții îi vor plăti jumătate din costurile de arbitraj suportate în acest dosar
Noi promovări în structura de conducere a firmei POPESCU & ASOCIAȚII. Adina VLAICU, Andreea MIHALACHE și Mirel RĂDESCU devin parte a echipei de management | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Sunt profesioniști de elită, cu notorietate și impact remarcabil în domeniile lor de expertiză, iar prezența lor în structura noastră de coordonare consolidează poziția firmei ca partener juridic de încredere în mediul de business”
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a noua ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose” | Cine sunt câștigătorii
Refinitiv Legal Advisers - Full Year 2024 | La nivel global, piața fuziunilor și achizițiilor a crescut cu 10% anul trecut, iar pe continentul European avansul a fost de 22%. CMS, în Top 10 consultanți juridici care au asistat cele mai multe tranzacții de M&A la nivel global, Clifford Chance se remarcă pe ”bătrânul continent”, iar Schoenher în Estul Europei, regiune în care Filip & Company a intrat în Top 25
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Băiculescu și Asociații asistă una dintre cele mai mari companii de brokeraj din România într-o tranzacție de 2.000.000 RON | Antonia Prisacaru, Head of Litigation: ”Un exemplu de cooperare eficientă între echipă și client, dar și o provocare în gestionarea unor etape juridice complexe, de la litigii până la finalizarea negocierilor”
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...