![ZRP](/banners/zrvp_bigad03.gif)
Compania Brick România a înregistrat afaceri în creştere cu 15%, în S1-2021 și cauta locații noi pentru extindere
28 Iunie 2021
AGERPRESStrategia pe termen mediu şi lung a companiei are în vedere identificarea de locaţii noi pentru magazine, astfel că pentru vara lui 2021 managementul Brick România are în plan finalizarea negocierilor pentru alte magazine în Ploieşti, Bucureşti, Cluj şi Satu Mare după cel din oraşul Ovidiu, care va fi inaugurat pe 2 iulie.
Compania Brick România a înregistrat o cifră de afaceri de 62,6 milioane de lei în primul semestru al acestui an, cu 15% mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, informează compania.
"În ciuda restricţiilor din pandemie, compania Brick România a încheiat anul 2020 cu creşteri importante, astfel că cifra de afaceri a crescut cu aproape 7 procente faţă de anul 2019, ajungând la peste 116 milioane de lei. Şi profitul companiei a crescut de la 2,8 milioane de lei în 2019 la 4,8 milioane de lei în 2020. Rezultatele financiare ale companiei susţin planurile de extindere pe care le are Brick România pentru anul în curs", se arată în comunicatul companiei transmis luni spre publicare.
Strategia pe termen mediu şi lung a companiei are în vedere identificarea de locaţii noi pentru magazine, astfel că pentru vara lui 2021 managementul Brick România are în plan finalizarea negocierilor pentru alte magazine în Ploieşti, Bucureşti, Cluj şi Satu Mare după cel din oraşul Ovidiu, care va fi inaugurat pe 2 iulie.
"Datorită cererii existente în piaţă, ne-am dorit să avem un magazin Brick mai aproape de arealul de 60.000 locuitori din localităţi precum Lumina, Mihail Kogălniceanu, Cogealac, Tariverde, Corbu sau Săcele. În plus, noua locaţie este mai apropiată şi de locuitorii din Năvodari şi Mamaia Sat", a explicat Viorel Dima, director de Dezvoltare Brick România.
Magazinul din Ovidiu va oferi o gamă variată de articole pentru bricolaj, decoraţiuni, lacuri şi vopsele, electrocasnice, instalaţii sanitare sau placaje ceramice, cu un portofoliu de peste 40.000 produse.
Brandul Brick este prezent pe piaţa dobrogeană de aproape 20 de ani. Înfiinţat în anul 2002, Brick se adresează în special clienţilor persoane fizice, pentru proiecte de tip DYI, dar şi dezvoltatorilor imobiliari pentru proiecte rezidenţiale, oferind un portofoliu de 60.000 de articole din 15 domenii.
"În ciuda restricţiilor din pandemie, compania Brick România a încheiat anul 2020 cu creşteri importante, astfel că cifra de afaceri a crescut cu aproape 7 procente faţă de anul 2019, ajungând la peste 116 milioane de lei. Şi profitul companiei a crescut de la 2,8 milioane de lei în 2019 la 4,8 milioane de lei în 2020. Rezultatele financiare ale companiei susţin planurile de extindere pe care le are Brick România pentru anul în curs", se arată în comunicatul companiei transmis luni spre publicare.
Strategia pe termen mediu şi lung a companiei are în vedere identificarea de locaţii noi pentru magazine, astfel că pentru vara lui 2021 managementul Brick România are în plan finalizarea negocierilor pentru alte magazine în Ploieşti, Bucureşti, Cluj şi Satu Mare după cel din oraşul Ovidiu, care va fi inaugurat pe 2 iulie.
"Datorită cererii existente în piaţă, ne-am dorit să avem un magazin Brick mai aproape de arealul de 60.000 locuitori din localităţi precum Lumina, Mihail Kogălniceanu, Cogealac, Tariverde, Corbu sau Săcele. În plus, noua locaţie este mai apropiată şi de locuitorii din Năvodari şi Mamaia Sat", a explicat Viorel Dima, director de Dezvoltare Brick România.
Magazinul din Ovidiu va oferi o gamă variată de articole pentru bricolaj, decoraţiuni, lacuri şi vopsele, electrocasnice, instalaţii sanitare sau placaje ceramice, cu un portofoliu de peste 40.000 produse.
Brandul Brick este prezent pe piaţa dobrogeană de aproape 20 de ani. Înfiinţat în anul 2002, Brick se adresează în special clienţilor persoane fizice, pentru proiecte de tip DYI, dar şi dezvoltatorilor imobiliari pentru proiecte rezidenţiale, oferind un portofoliu de 60.000 de articole din 15 domenii.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 4069 / 8512 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
![](/banners/musatad01.gif)
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2025 | Baciu Partners, Răzvan Dincă & Asociaţii și Ratza & Ratza sunt lideri pe segmentele analizate, o bună expunere pentru TZA, Mușat, Schoenherr, ZRVP și NNDKP. Cum arată elita profesioniștilor din domeniu și ce spun clienții despre aceștia
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
RTPR, alături de Integral Capital Group la investiția în Embryos. Echipa de proiect, coordonată de Costin Tărăcilă (Managing Partner) și Marina Fechetă-Giurgică (Senior Associate)
CMS asistă grupul M Core cu privire la achiziția portofoliului de centre comerciale (Strip Malls) din România de la MAS Plc. Roxana Frățilă (partener) și Mircea Moraru (senior counsel), au coordonat avocații care au acoperit aspectele tranzacționale, iar Ana Radnev (partner) și Alina Tihan (senior counsel) au condus echipa de drept bancar
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...