ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

SPE Digital Wizard lansează AiAll, prima platformă digitală de administrare completă a afacerilor

08 Iulie 2021   |   Agerpres

Componentele de Inteligenţă Artificială asistată sau autonomă, care dau viaţă automatizărilor şi formularelor inteligente, înlocuiesc cu succes, pentru orice afacere mică, un contabil, jurist, consultant fiscal, manager de vânzări, manager financiar, manager de proiect sau asistent. Iar impactul se traduce prin economii semnificative de timp alocat şi costuri angajate în fiecare afacere.

 
 
SPE Digital Wizard lansează AiAll, prima platformă digitală de administrare completă a afacerilor, bazată pe algoritmi proprietari şi Inteligenţă Artificială, după o investiţie iniţială de 200.000 euro, conform unui comunicat al companiei.
 
"Micii antreprenori români se pot concentra, de acum, pe activităţile esenţiale dezvoltării propriilor afaceri, pentru că noi preluăm rutina administrării unei activităţi economice simple. Fie că vorbim despre conformare fiscală sau evidenţă contabila, control fluxuri de lucru sau control evoluţie activitate economică, platforma digitală AiAll simplifica, standardizează, digitalizează şi apoi automatizează fluxurile de lucru, cu rezultatul unei economii de până la 95% din timpul alocat de un antreprenor acestor sarcini", declară Gheorghe Şandru, fondator al SPE Digital.
 
Componentele de Inteligenţă Artificială asistată sau autonomă, care dau viaţă automatizărilor şi formularelor inteligente, înlocuiesc cu succes, pentru orice afacere mică, un contabil, jurist, consultant fiscal, manager de vânzări, manager financiar, manager de proiect sau asistent. Iar impactul se traduce prin economii semnificative de timp alocat şi costuri angajate în fiecare afacere.
 
"Suntem conştienţi de schimbarea pe care o implică digitalizarea, ca impact, pregătire şi resurse necesare chiar şi pentru o afacere mare, cu posibilităţi. Tocmai de aceea, nu privim digitalizarea ca un scop în sine - AiAll este doar este un mijloc prin care oferim antreprenorilor un mediu digitalizat, pentru a-şi creşte afacerile. Astfel, am construit o platformă digitală unică, stabilă şi uşor de folosit, pentru care am dezvoltat 10 modele standard de fluxuri de lucru, care acoperă integral nevoile de administrare a afacerilor mici, în peste 90% din cazuri", adaugă Şandru.
 
Preţul de pornire pentru soluţia AiAll este de doar 30 de euro pe lună, fără TVA, iar pachetul de bază include funcţionalităţile de planificare, monitorizare status, verificare a conformităţii, suport şi documentare, evidenţă completă, raportare completă şi control al riscurilor fiscale, oferite ca servicii de suport pentru administrarea completă a unei afaceri mici sau foarte mici.
 
În funcţie de gradul de complexitatea operaţională şi fiscală a fiecărei afaceri, se stabileşte costul pachetului de bază la care, în timp, se pot adăuga mai multe componente de automatizare, uşor personalizabile specificului fiecărui business.
 
Platforma care furnizează conformare legală în plan societar, contabil, fiscal şi nu numai, este unica opţiune din piaţa locală ce garantează calitatea execuţiei şi acoperă integral, prin contract, riscul de neconformitate fiscal. Astfel, AiAll planifică fiscal operaţiunile de derulat, verifică trimestrial şi certifică conformitatea fiscală a operaţiunilor derulate şi acordă asistenţă pe perioada controalelor fiscale.
 
Platforma digitală AiAll este dezvoltată de SPE Digital Wizard cu rolul de a simplifica viaţa antreprenorilor şi a consolida sustenabilitatea micilor afaceri. Conceput ca un administrator complet al afacerii, AiAll este dezvoltat pe o platforma xRM furnizată de dezvoltatorul german CAS Software AG, cu funcţionalităţi complexe de administrare afacere care se pot defini ca o echipă de colaboratori virtuali care ştiu, fac, verifică şi raportează tot ceea ce este important pentru micile afaceri. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3959 / 8480
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Promovare la RTPR: Bogdan Cordoș, expertul în energie care s-a alăturat firmei imediat după absolvirea facultății, face un pas înainte în carieră și devine partener | Costin Tărăcilă, Managing Partner: ”Suntem mândri de echipa noastră care numără unii dintre cei mai talentați și experimentați avocați din România”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Garanția la plata cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Câți avocați au firmele de top în evidențele Baroului București la începutul anului 2025 | Ce firme au înregistrat creșteri semnificative de ”headcount” și câte și-au micșorat efectivele. Schimbări importante în Top 10: NNDKP are cei mai mulți avocați, Reff & Asociații urcă pe locul 4, după Filip & Company, iar DLA Piper iese din ”pluton”
România căștigă arbitrajul ICSID cerut de 15 grupuri de investitori și 28 de persoane fizice din 7 țări, care cereau compensații de 256 mil. € pentru tratamentul aplicat de autorități | Tribunalul arbitral a decis că țara noastră nu a încălcat niciuna din garanțiile acordate investitorilor, iar reclamanții îi vor plăti jumătate din costurile de arbitraj suportate în acest dosar
Noi promovări în structura de conducere a firmei POPESCU & ASOCIAȚII. Adina VLAICU, Andreea MIHALACHE și Mirel RĂDESCU devin parte a echipei de management | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Sunt profesioniști de elită, cu notorietate și impact remarcabil în domeniile lor de expertiză, iar prezența lor în structura noastră de coordonare consolidează poziția firmei ca partener juridic de încredere în mediul de business”
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a noua ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose” | Cine sunt câștigătorii
Refinitiv Legal Advisers - Full Year 2024 | La nivel global, piața fuziunilor și achizițiilor a crescut cu 10% anul trecut, iar pe continentul European avansul a fost de 22%. CMS, în Top 10 consultanți juridici care au asistat cele mai multe tranzacții de M&A la nivel global, Clifford Chance se remarcă pe ”bătrânul continent”, iar Schoenher în Estul Europei, regiune în care Filip & Company a intrat în Top 25
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Băiculescu și Asociații asistă una dintre cele mai mari companii de brokeraj din România într-o tranzacție de 2.000.000 RON | Antonia Prisacaru, Head of Litigation: ”Un exemplu de cooperare eficientă între echipă și client, dar și o provocare în gestionarea unor etape juridice complexe, de la litigii până la finalizarea negocierilor”
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...