![ZRP](/banners/zrvp_bigad03.gif)
Vânzările de carte au crescut cu aproximativ 20% în România, 70% în Bulgaria şi 40% în Ungaria (retailer online)
09 August 2023
AgerpresPublicul cu cel mai mare consum de carte de pe platforma eMAG este preponderent feminin (60%), iar categoria de vârstă care consumă cel mai mult cartea din online de pe eMAG este cuprinsă în intervalul 35-44 ani.
Clienţii eMAG au plasat mai multe comenzi de carte în prima jumătate a anului în cele trei ţări unde compania este prezentă, creşterea fiind de aproximativ 20% de la an la an în România, 70% în Bulgaria şi de 40% în Ungaria.
Potrivit unui comunicat al retailerului online, oferta de carte numără peste 550.000 de titluri disponibile pe platformă în cele trei ţări.
În topul celor mai vândute categorii de cărţi comandate de către clienţii români, bulgari şi unguri ai platformei se regăsesc cărţile de beletristică, urmate de cărţile pentru copii, cele de dezvoltare personală, spiritualitate şi psihologie sau biografii şi memorii.
"Gama extinsă cu ajutorul sellerilor din Marketplace a atras tot mai mulţi clienţi pe platforma eMAG, care găsesc aici una dintre cele mai mari librării online din regiune. Vedem multe similitudini între clienţii din cele trei ţări atât la nivel de sezonalitate cât şi în ce priveşte categoriile din care comandă, ceea ce ne ajută foarte mult în a structura oferte cât mai bune, pe baza preferinţelor lor" a declarat Stejara Pircan, senior VP eMAG.
Potrivit unui comunicat al retailerului online, oferta de carte numără peste 550.000 de titluri disponibile pe platformă în cele trei ţări.
În topul celor mai vândute categorii de cărţi comandate de către clienţii români, bulgari şi unguri ai platformei se regăsesc cărţile de beletristică, urmate de cărţile pentru copii, cele de dezvoltare personală, spiritualitate şi psihologie sau biografii şi memorii.
"Gama extinsă cu ajutorul sellerilor din Marketplace a atras tot mai mulţi clienţi pe platforma eMAG, care găsesc aici una dintre cele mai mari librării online din regiune. Vedem multe similitudini între clienţii din cele trei ţări atât la nivel de sezonalitate cât şi în ce priveşte categoriile din care comandă, ceea ce ne ajută foarte mult în a structura oferte cât mai bune, pe baza preferinţelor lor" a declarat Stejara Pircan, senior VP eMAG.
Publicul cu cel mai mare consum de carte de pe platforma eMAG este preponderent feminin (60%), iar categoria de vârstă care consumă cel mai mult cartea din online de pe eMAG este cuprinsă în intervalul 35-44 ani. Cumpărătorul de carte eMAG are preponderent studii superioare (47%) şi venituri cuprinse între 3.500 - 5.000 lei. Plata cu cardul este preferată de 50% dintre clienţii din Ungaria, de 60% în Bulgaria, iar în România se apropie de 70%.
Înfiinţată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online. Clienţii din România ai platformei beneficiază de servicii cum ar fi aplicaţia mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicaţii de comerţ electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet şi aplicaţia de mobil.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 3968 / 18434 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
![](/banners/musatad01.gif)
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2025 | Baciu Partners, Răzvan Dincă & Asociaţii și Ratza & Ratza sunt lideri pe segmentele analizate, o bună expunere pentru TZA, Mușat, Schoenherr, ZRVP și NNDKP. Cum arată elita profesioniștilor din domeniu și ce spun clienții despre aceștia
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
RTPR, alături de Integral Capital Group la investiția în Embryos. Echipa de proiect, coordonată de Costin Tărăcilă (Managing Partner) și Marina Fechetă-Giurgică (Senior Associate)
CMS asistă grupul M Core cu privire la achiziția portofoliului de centre comerciale (Strip Malls) din România de la MAS Plc. Roxana Frățilă (partener) și Mircea Moraru (senior counsel), au coordonat avocații care au acoperit aspectele tranzacționale, iar Ana Radnev (partner) și Alina Tihan (senior counsel) au condus echipa de drept bancar
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...