ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Nemulţumirea angajaţilor faţă de locul de muncă actual a crescut în ultimul an (sondaj)

03 Decembrie 2024   |   Agerpres

Conform cercetării, doar 32% dintre salariaţi se declară mulţumiţi de jobul pe care îl au la momentul actual actual.

 
 
Aproape jumătate dintre angajaţi (49%) sunt nemulţumiţi sau total nemulţumiţi de locul de muncă actual, în creştere faţă de anul precedent, când ponderea depăşea uşor o treime, arată un sondaj realizat de platforma de recrutare bestjobs.

Conform cercetării, doar 32% dintre salariaţi se declară mulţumiţi de jobul pe care îl au la momentul actual actual.

În acelaşi timp, şase din zece respondenţi afirmă că satisfacţia scăzută la locul de muncă le afectează negativ viaţa personală, iar acest impact ridică întrebări legate de echilibrul muncă-viaţă personală, mai ales că 42% dintre angajaţi se declară foarte nemulţumiţi de acest aspect, în timp ce 34% reuşesc cu greu să menţină o formă de echilibru.


La nivel general, aproape jumătate (49%) din totalul celor intervievaţi se declară nemulţumiţi şi foarte nemulţumiţi de jobul lor, în creştere faţă de 2023 (37%) şi 2022 (32%).

Potrivit sursei citate, creşterea veniturilor reprezintă principala nevoie a angajaţilor, afectaţi de instabilitatea economică şi de efectele tot mai puternice ale inflaţiei, 55% dintre aceştia considerând că o majorare salarială le-ar aduce mai multă satisfacţie la locul de muncă. Alte aspecte importante includ: un program mai flexibil (11%), posibilitatea de a lucra remote (10%) şi aprecierea din partea şefilor (10%).

Totodată, doar 6% dintre angajaţi prioritizează promovarea profesională, vizibilitatea sau reputaţia.

La capitolul venituri, 60% dintre cei chestionaţi consideră că acesta sunt sub media pieţei, în timp ce doar 20% le percep ca fiind corecte în raport cu valoarea şi expertiza lor. În ceea ce priveşte creşterile salariale, 59% dintre respondenţi nu au beneficiat de nicio majorare în ultimul an, în timp ce 26% au primit o creştere cuprinsă între 10% şi 15%.

În privinţa beneficiilor extrasalariale, cele mai frecvente sunt: bonurile de masă (61%), abonamentele la clinici medicale private (24%), bonusurile de performanţă (24%), decontarea transportului (20%) şi posibilitatea de a lucra remote (18%).

Pe de altă parte, angajaţii îşi exprimă dorinţa pentru mai multe zile de concediu (29%), vouchere de vacanţă (24%) şi o extindere a bonusurilor de performanţă (21%).

Rezultatele sondajului de specialitate relevă faptul că printre principalele motive de stres la birou se află: volumul de muncă tot mai crescut (15%), îngrijorările legate de starea de sănătate (15%) şi teama de concediere (13%). În plus, 42% dintre angajaţi se confruntă cu simptome de burnout.

Sondajul bestjobs a fost realizat în luna noiembrie, pe un eşantion de 1.215 de utilizatori de Internet.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 603 / 18690
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Țuca Zbârcea & Asociații obține o hotărâre de impact major a Curții de Justiție a Uniunii Europene, care înlătură de la aplicare întreaga Ordonanță de Urgență nr. 25 ̸ 2021 privind excluderea de la procedurile de achiziție publică a operatorilor economici din statele terțe față de Uniunea Europeană
Interviurile primăverii | Ioana Gelepu, fondatoarea și coordonatoarea ‘Ioana Gelepu The Office Litigation & Enforcement’: ”Știința de carte, pasiunea și dedicarea sunt unisex”
Lady Lawyer | De vorbă cu Andra Iftemie, Managing Associate - Băncilă, Diaconu și Asociații: ”Toți avocații suntem ‘așezați la aceeași masă’, indiferent de gen sau de aria de practică aleasă, acesta fiind, de altfel, și unul dintre motivele pentru care practic cu drag această profesie. Ceea ce contează cu adevărat sunt competențele și rezultatele obținute”
NNDKP promovează 12 avocați și consultanți în cadrul celei mai recente runde de promovare
RTPR asistă AROBS la achiziția SVT Electronics. Alina Stăvaru (Partner) și Andrei Toșa (Managing Associate), în prim plan
LegiTeam: CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for: Associate | Corporate and M&A Practice Group (2-4 years definitive ̸ qualified lawyer)
Soluție de referință a avocaților Țuca Zbârcea & Asociații | Plafonarea prețului energiei electrice și gazelor naturale: Instanța decide că prevederile legale trebuie interpretate în favoarea consumatorilor
Decizie de referință a ICCJ în ceea ce privește revocarea ilegală de către Ministerul Finanțelor Publice a ajutorului de stat acordat unui operator economic | Echipa Mușat & Asociații care a obținut soluția, coordonată de Angela Porumb (Partner)
Lady Lawyer | De vorbă cu Mihaela Ion, Partener PNSA: ”În fiecare moment important al vieții mele profesionale am simțit cum fiecare om din jurul meu a contribuit la pașii ce au urmat. Povestea continuă de aproape 20 de ani alături de echipa PNSA, pe care o simt deja ca parte din familie; spun asta pentru că au fost prezenți în orice etapă a vieții și devenirii mele ca om”
Managing IP EMEA Awards 2025 | Muşat & Asociaţii, Baciu Partners, Milcev Burbea și Răzvan Dincă & Asociaţii, printre firmele aflate pe lista scurtă pentru titlul de “Firma anului în România” în fiecare dintre cele trei domenii analizate. Cum arată clasamentele întocmite de piața locală de ghidul juridic internațional specializat în IP
Cum lucrează avocații firmei Popescu & Asociații în proiectele care vizează accesarea ajutoarelor de stat, ce servicii integrate asigură clienților și care sunt strategiile pentru maximizarea șanselor de succes | Loredana Popescu (Partener): ”Rezultatele noastre includ un număr semnificativ de aplicații acceptate, creșterea rentabilității și succesul pe termen lung al afacerilor clienților”
Bondoc și Asociații SCA obține un nou succes în materia achizițiilor publice ce aduce clarificări importante în domeniu
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...