ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Brand Finance Banking 500: Puterea brand-ului Banca Transilvania a crescut

06 Martie 2024   |   Agerpres

Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut cu 34% faţă de 2023 şi a ajuns la 686,5 milioane de dolari, urcând 44 de locuri în clasament, pe poziţia 252. Anul trecut, banca era pe poziţia 297, cu o valoare de 513 milioane de dolari.

 
 
 Banca Transilvania este unul dintre cele mai puternice branduri bancare din lume, urcând pe locul 3, de pe locul 7, cu un Brand Strenght Index (BSI) de 92,3/100, potrivit evaluării Brand Finance Banking 500 din 2024, se arată într-un comunicat al băncii.

Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut cu 34% faţă de 2023 şi a ajuns la 686,5 milioane de dolari, urcând 44 de locuri în clasament, pe poziţia 252. Anul trecut, banca era pe poziţia 297, cu o valoare de 513 milioane de dolari.

"Este o veste foarte bună pentru BT, dar şi pentru România. Poziţia Băncii Transilvania în rândul brandurilor bancare globale ne arată încă o dată importanţa construirii unor branduri puternice, locale, care să poată concura cu succes cu companii care au o reputaţie foarte bună la nivel internaţional. Arătăm astfel că se poate face treabă aici, în România", declară Omer Tetik, directorul general al Băncii Transilvania.


BT a înregistrat în 2023 un profit de 2,491 miliarde de lei, cu 14% mai mare decât în 2022, şi a atras 623.000 de clienţi noi, însemnând, în medie, 1.700/zi calendaristică. Finanţarea companiilor şi a populaţiei, creşterea activităţii operaţionale şi atragerea de noi clienţi au fost motoarele băncii în cursul anului trecut.

Banca Transilvania a intrat în topul Brand Finance Banking 500 în anul 2018, pe locul 486, cu o valoare a brandului de 174 milioane de dolari.

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi din sud-estul Europei. Ca bancă universală, acoperă toate segmentele de clienţi şi linii de business din sectorul financiar. Are peste 21% cotă de piaţă, 4 milioane de clienţi, peste 10.000 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi. Valoarea brandului Banca Transilvania a ajuns la 686,5 milioane de dolari, pe locul 252 în Brand Finance Banking 500 2024. De asemenea, este în top 3 Strongest Banking Brands Worldwide (2024).
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2104 / 18584
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for: Associate | Corporate and M&A Practice Group (2-4 years definitive ̸ qualified lawyer)
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | De vorbă cu Adina Vlaicu (Popescu & Asociații), un om statornic, serios, carismatic, atent la detalii și la nevoile clienților: ”Trebuie să fii mereu la curent cu schimbările legislative, să te specializezi în domeniile în plină dezvoltare și să anticipezi nevoile pieței. Networking-ul strategic și implicarea în dezbateri profesionale te ajută să rămâi relevant. Dar, mai presus de toate, trebuie să îți placă ceea ce faci – pasiunea este cea care te ține în joc pe termen lung”
Lista scurtă a finaliștilor “Chambers Europe Awards - 2025” | Cinci firme din România luptă pentru trofeu: CMS, NNDKP și ȚZA, prezențe constante la gala premiilor, Mușat & Asociații intră în competiție propulsată de activitatea intensă din ultimul an, iar Filip & Company este nominalizată pentru a patra oară consecutiv
Cum văd anul 2025 profesioniștii considerați Leading Lawyers de către ghidurile juridice internaționale | Azi, de vorbă cu Florian Nițu, Managing Partner PNSA, poziționat de Legal500 în categoria ‘Hall of Fame’ în practica de M&A: ”Cu excepția unor cataclisme geostrategice pe care nu le putem vedea și pe care noi, din România, nici nu le putem preveni, avem motive bune să fim optimiști. Resurse, Infrastructură, Energie, Tech și Food sunt cele cinci domenii în care vom vedea cu precădere investiții și tranzacții noi, în mod accelerat, dar coerent totuși, formând o nouă paradigmă de dezvoltare”
GNP Guia Naghi și Partenerii îl promovează pe Tudor NACEV ca Partener coordonator al practicii Regulatory Pharma și Achiziții Publice. El a asistat clienți importanți în proiecte de anvergură
LegiTeam: WH Simion & Partners is looking for a Senior Associate
Chambers Global 2025 | RTPR rămâne singura firmă de avocați listată pe prima poziție în ambele arii de practică analizate: Corporate ̸ M&A și Banking & Finance. Filip & Company și Schoenherr sunt în prima bandă în Corporate ̸ M&A. Firmele care au cei mai mulți avocați evidențiați sunt RTPR (9), Filip & Company (7), CMS (5) și Clifford Chance Badea (5)
Rising Stars | Bianca Bănățeanu, șef de promoție al seriei I a generației anului 2024 a decis să se îndrepte spre magistratură: ”Am ales să susțin probele de admitere la INM, după ce am oscilat de câteva ori între avocatură și magistratură. Sunt conștientă de responsabilitatea pe care o implică profesia de judecător, însă satisfacția pe care o simți atunci când știi că ai contribuit la înlăturarea unei situații de inechitate, la soluționarea unor probleme cu care oamenii se confruntă zi cu zi, mi se pare de neegalat”
Cum văd coordonatorii departamentelor juridice din companiile mari industriile în care activează și provocările anului 2025 | Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director Bergenbier SA: ”Echipele noastre colaborează strâns pentru a preveni riscurile ce vin cu toate schimbările legislative. Vom continua acțiunile de conformare la modificările legislative și pe cele de prevenție. Menținem focusul pe strategia de sustenabilitate și continuăm să investim în dezvoltarea echipei”
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cum se modelează o carieră în Drept cu programul Erasmus | Povestea Raisei Manolescu, studentă în ultimul an la Iași, dar și o comparație între două sisteme: ”Dacă la noi accentul este pe memorarea multor informații, la universitatea din Coimbra accentul cădea pe un dialog autentic între student și profesor, pe spiritul critic, pe utilizarea unor concepte juridice în situații practice. Am simțit că atitudinea non-formală a profesorilor de la seminare a dus la crearea unui mediu academic mai dinamic”
Filip & Company asistă Adrem în vânzarea a 20% din acțiuni către ROCA Investments. Monica Stătescu (partener): ”Această tranzacție este un exemplu de colaborare strategică între antreprenori români”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...