Brand Finance Banking 500: Puterea brand-ului Banca Transilvania a crescut
06 Martie 2024
AgerpresValoarea brandului Banca Transilvania a crescut cu 34% faţă de 2023 şi a ajuns la 686,5 milioane de dolari, urcând 44 de locuri în clasament, pe poziţia 252. Anul trecut, banca era pe poziţia 297, cu o valoare de 513 milioane de dolari.
Banca Transilvania este unul dintre cele mai puternice branduri bancare din lume, urcând pe locul 3, de pe locul 7, cu un Brand Strenght Index (BSI) de 92,3/100, potrivit evaluării Brand Finance Banking 500 din 2024, se arată într-un comunicat al băncii.
Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut cu 34% faţă de 2023 şi a ajuns la 686,5 milioane de dolari, urcând 44 de locuri în clasament, pe poziţia 252. Anul trecut, banca era pe poziţia 297, cu o valoare de 513 milioane de dolari.
"Este o veste foarte bună pentru BT, dar şi pentru România. Poziţia Băncii Transilvania în rândul brandurilor bancare globale ne arată încă o dată importanţa construirii unor branduri puternice, locale, care să poată concura cu succes cu companii care au o reputaţie foarte bună la nivel internaţional. Arătăm astfel că se poate face treabă aici, în România", declară Omer Tetik, directorul general al Băncii Transilvania.
Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut cu 34% faţă de 2023 şi a ajuns la 686,5 milioane de dolari, urcând 44 de locuri în clasament, pe poziţia 252. Anul trecut, banca era pe poziţia 297, cu o valoare de 513 milioane de dolari.
"Este o veste foarte bună pentru BT, dar şi pentru România. Poziţia Băncii Transilvania în rândul brandurilor bancare globale ne arată încă o dată importanţa construirii unor branduri puternice, locale, care să poată concura cu succes cu companii care au o reputaţie foarte bună la nivel internaţional. Arătăm astfel că se poate face treabă aici, în România", declară Omer Tetik, directorul general al Băncii Transilvania.
BT a înregistrat în 2023 un profit de 2,491 miliarde de lei, cu 14% mai mare decât în 2022, şi a atras 623.000 de clienţi noi, însemnând, în medie, 1.700/zi calendaristică. Finanţarea companiilor şi a populaţiei, creşterea activităţii operaţionale şi atragerea de noi clienţi au fost motoarele băncii în cursul anului trecut.
Banca Transilvania a intrat în topul Brand Finance Banking 500 în anul 2018, pe locul 486, cu o valoare a brandului de 174 milioane de dolari.
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi din sud-estul Europei. Ca bancă universală, acoperă toate segmentele de clienţi şi linii de business din sectorul financiar. Are peste 21% cotă de piaţă, 4 milioane de clienţi, peste 10.000 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi. Valoarea brandului Banca Transilvania a ajuns la 686,5 milioane de dolari, pe locul 252 în Brand Finance Banking 500 2024. De asemenea, este în top 3 Strongest Banking Brands Worldwide (2024).
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 1850 / 18330 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Avocații Teis și Asociații întorc rezultatul anulării unei proceduri de achiziție publică în etapa reevaluării ofertelor
Filip & Company devine prima firmă de avocatură independentă din CEE care adoptă Harvey, platformă de IA generativă de ultimă generație care s-a remarcat prin precizie, securitate și versatilitate | Cristina Filip (managing partner): ”Este un pas transformator care îmbunătățește, mai degrabă decât înlocuiește, experiența și contribuția umană”
Țuca Zbârcea & Asociații promovează un nou Partener Equity în structura de conducere a firmei. Șerban Pâslaru se alătură celor 8 fondatori ai firmei de avocatură | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Este un semnal pe care vrem să-l transmitem generațiilor viitoare de avocați, un semn de deschidere către partenerii care doresc să aibă un rol mai pronunțat în treburile firmei”
Promovare la RTPR: Bogdan Cordoș, expertul în energie care s-a alăturat firmei imediat după absolvirea facultății, face un pas înainte în carieră și devine partener | Costin Tărăcilă, Managing Partner: ”Suntem mândri de echipa noastră care numără unii dintre cei mai talentați și experimentați avocați din România”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Garanția la plata cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
România căștigă arbitrajul ICSID cerut de 15 grupuri de investitori și 28 de persoane fizice din 7 țări, care cereau compensații de 256 mil. € pentru tratamentul aplicat de autorități | Tribunalul arbitral a decis că țara noastră nu a încălcat niciuna din garanțiile acordate investitorilor, iar reclamanții îi vor plăti jumătate din costurile de arbitraj suportate în acest dosar
Noi promovări în structura de conducere a firmei POPESCU & ASOCIAȚII. Adina VLAICU, Andreea MIHALACHE și Mirel RĂDESCU devin parte a echipei de management | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Sunt profesioniști de elită, cu notorietate și impact remarcabil în domeniile lor de expertiză, iar prezența lor în structura noastră de coordonare consolidează poziția firmei ca partener juridic de încredere în mediul de business”
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Băiculescu și Asociații asistă una dintre cele mai mari companii de brokeraj din România într-o tranzacție de 2.000.000 RON | Antonia Prisacaru, Head of Litigation: ”Un exemplu de cooperare eficientă între echipă și client, dar și o provocare în gestionarea unor etape juridice complexe, de la litigii până la finalizarea negocierilor”
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...