Echipa Adobe România are ziua de 15 mai liberă. Sprijinul financiar alocat pentru confortul angajaților a ajuns la 500 $ pe angajat
15 Mai 2020
BizLawyerÎn plus, grija față de angajați se extinde și către arii dincolo de confortul fizic, către echilibrul emoțional. Toți angajații beneficiază de un program prin care pot folosi serviciile unui psiholog, iar în cadrul acestui program pot apela gratuit și la serviciile unui consultant financiar.
Cris Radu, Site Leader Adobe România si VP of Engineering Digital Experience |
Cei peste 700 angajați ai Adobe România, cel mai mare centru de dezvoltare și cercetare al Adobe în Europa, au primit ziua de 15 mai liberă din partea companiei.
Ziua Internațională a Familiei, sărbătorită pe 15 mai, a fost declarată zi liberă la nivelul întregii companii în semn de mulțumire pentru dedicare și efortul colectiv de a menține performanța la cel mai înalt nivel în produsele dezvoltate în această perioadă dificilă.
Sprijin financiar și non-financiar extins pentru perioada de work from home
Echipa Adobe România, implicată majoritar în cercetare și dezvoltare software pentru produse Adobe cu impact global, lucrează de acasă de la începutul lunii martie, pentru a reduce expunerea angajaților la riscul îmbolnăvirii cu coronavirus. După ce la anunțarea măsurii de work from home toți angajații au primit un fond de 250$/persoană pentru echipamente office pentru acasă, recent fondul fiecărui angajat a fost extins cu încă 250$/persoană.
Ziua Internațională a Familiei, sărbătorită pe 15 mai, a fost declarată zi liberă la nivelul întregii companii în semn de mulțumire pentru dedicare și efortul colectiv de a menține performanța la cel mai înalt nivel în produsele dezvoltate în această perioadă dificilă.
Sprijin financiar și non-financiar extins pentru perioada de work from home
Echipa Adobe România, implicată majoritar în cercetare și dezvoltare software pentru produse Adobe cu impact global, lucrează de acasă de la începutul lunii martie, pentru a reduce expunerea angajaților la riscul îmbolnăvirii cu coronavirus. După ce la anunțarea măsurii de work from home toți angajații au primit un fond de 250$/persoană pentru echipamente office pentru acasă, recent fondul fiecărui angajat a fost extins cu încă 250$/persoană.
Sprijinul financiar alocat fiecărui angajat a ajuns astfel la 500 $/persoană, suma putând fi utilizată de angajați pentru orice echipamente sau produse care să le asigure confort în biroul de acasă.
În plus, grija față de angajați se extinde și către arii dincolo de confortul fizic, către echilibrul emoțional. Toți angajații beneficiază de un program prin care pot folosi serviciile unui psiholog, iar în cadrul acestui program pot apela gratuit și la serviciile unui consultant financiar.
În continuare, principala noastră preocupare este să asigurăm confort și well-being pentru angajații Adobe România. Colegii au dovedit din nou că, puși într-o situație excepțională, se pot adapta, susține și motiva astfel încât să funcționeze în continuare ca o echipă motivată și să performeze în dezvoltarea produselor și serviciilor Adobe globale –declară Cris Radu, Site Leader Adobe România și VP of Engineering Digital Experience.
În cazul în care vor exista colegi sau membri ai famiilor lor afectați în mod direct de COVID-19, angajații Adobe pot primi 20 de zile suplimentare de concediu plătit.
Dezvoltarea continuă, de acasă
În ultimele două luni, Adobe România a continuat recrutările, iar echipa din București s-a extins cu 25 colegi.
Măsura de a lucra de acasă continuă lunile următoare pentru toți angajații din România, pentru protecția lor și limitarea riscurilor de îmbolnăvire. Întâlnirile zilnice ale echipelor se desfășoară după programul normal, iar performanța angajaților se menține la un nivel foarte înalt, astfel că activitatea companiei se desfășoară fără impedimente.
Urmărim cu mare interes evoluția situației la nivel local, dar și deciziile autorităților. Continuăm lucrul de acasă iar momentan biroul rămâne închis, urmând să evaluăm riscurile și beneficiile revenirii pe măsură ce situația locală și globală se schimbă. Echipa lucrează foarte bine de acasă, asigurăm tot suportul companiei în acest scop, deci nu este necesar să asumăm riscuri ce pot fi eliminate – explică Cris Radu.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 20 / 66 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Garanția la plata cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Câți avocați au firmele de top în evidențele Baroului București la începutul anului 2025 | Ce firme au înregistrat creșteri semnificative de ”headcount” și câte și-au micșorat efectivele. Schimbări importante în Top 10: NNDKP are cei mai mulți avocați, Reff & Asociații urcă pe locul 4, după Filip & Company, iar DLA Piper iese din ”pluton”
Noi promovări în structura de conducere a firmei POPESCU & ASOCIAȚII. Adina VLAICU, Andreea MIHALACHE și Mirel RĂDESCU devin parte a echipei de management | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Sunt profesioniști de elită, cu notorietate și impact remarcabil în domeniile lor de expertiză, iar prezența lor în structura noastră de coordonare consolidează poziția firmei ca partener juridic de încredere în mediul de business”
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a noua ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose” | Cine sunt câștigătorii
Refinitiv Legal Advisers - Full Year 2024 | La nivel global, piața fuziunilor și achizițiilor a crescut cu 10% anul trecut, iar pe continentul European avansul a fost de 22%. CMS, în Top 10 consultanți juridici care au asistat cele mai multe tranzacții de M&A la nivel global, Clifford Chance se remarcă pe ”bătrânul continent”, iar Schoenher în Estul Europei, regiune în care Filip & Company a intrat în Top 25
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Băiculescu și Asociații asistă una dintre cele mai mari companii de brokeraj din România într-o tranzacție de 2.000.000 RON | Antonia Prisacaru, Head of Litigation: ”Un exemplu de cooperare eficientă între echipă și client, dar și o provocare în gestionarea unor etape juridice complexe, de la litigii până la finalizarea negocierilor”
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...