Rottaprint: Producția de etichete autoadezive pentru produse dezinfectante a crescut de 4 ori față de aceeași perioadă a anului trecut
26 Martie 2020
BizLawyerVolumul total al comenzilor înregistrate de companie s-a dublat
Potrivit Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, producția de etichete pentru produsele dezinfectante a crescut de 4 ori față de aceeași perioadă a anului trecut, în contextul pandemiei provocate de noul coronavirus.
Din datele centralizate de companie, comenzile pentru anumite produse din industria alimentară precum preparate din carne, lactate și panificație au crescut semnificativ. În ansamblu, compania a înregistrat dublări ale volumului total de comenzi în această perioadă față de perioada similară din 2019, pe fondul cererii accelerate din partea comercianților.
Reprezentanții Rottaprint transmit că monitorizează cu atenție necesitățile de primă urgență din piață în această perioadă și livrează cu prioritate etichete pentru produse din categoria dezinfectanților. Totodată, compania menține o comunicare permanentă cu clienții și partenerii și depune toate eforturile necesare pentru a livra toate celelalte comenzi în timp util. Acest lucru este posibil și datorită procesului de optimizare al producției și a investițiilor făcute pe parcursul anului trecut în utilaje și echipamente, care acum sunt folosite la capacitate maximă.
Din datele centralizate de companie, comenzile pentru anumite produse din industria alimentară precum preparate din carne, lactate și panificație au crescut semnificativ. În ansamblu, compania a înregistrat dublări ale volumului total de comenzi în această perioadă față de perioada similară din 2019, pe fondul cererii accelerate din partea comercianților.
Reprezentanții Rottaprint transmit că monitorizează cu atenție necesitățile de primă urgență din piață în această perioadă și livrează cu prioritate etichete pentru produse din categoria dezinfectanților. Totodată, compania menține o comunicare permanentă cu clienții și partenerii și depune toate eforturile necesare pentru a livra toate celelalte comenzi în timp util. Acest lucru este posibil și datorită procesului de optimizare al producției și a investițiilor făcute pe parcursul anului trecut în utilaje și echipamente, care acum sunt folosite la capacitate maximă.
Pentru a își proteja angajații și a satisface cererea foarte mare din partea clienților în condiții optime și sigure, Rottaprint a introdus o serie de măsuri de igienă suplimentare și de siguranță împotriva răspândirii COVID-19, încă de la sfârșitul lunii februarie, înainte de a fi declarată pandemia, limitând accesul persoanelor străine în companie și implementând politici stricte de predare sau preluare a materiilor prime și a produselor. De asemenea, compania se află într-un proces permanent de comunicare și de susținere internă a beneficiilor respectării regulilor și bunelor practici de prevenție în rândul personalului pentru a putea evita din timp orice posibil risc. Astfel, pe lângă informările regulate, angajații au primit dezinfectante (inclusiv cei care lucrează de acasă), mânuși și măști faciale.
„Aplicăm cu foarte multă responsabilitate măsurile interne de siguranță și, chiar dacă acestea ne consumă mai mult timp pentru a le implementa, mulțumită sistemului nostru de organizare internă Kaizen, operațiunile companiei funcționează în parametrii normali și protejează fiecare membru al echipei Rottaprint. Observăm o creștere semnificativă a solicitărilor pentru anumite produse, în special pentru dezinfectanți și pentru cele alimentare, creștere previzbilă în contextul răspândirii noului coronavirus. Suntem foarte atenți la nevoile clienților în această perioadă și încercăm pe cât posibil să oferim prioritate produselor de maximă necesitate în piață în acest moment pentru a nu se crea dezechilibre și a putea face față cererii. În același timp, facem tot ceea ce este necesar pentru a livra în timp util toate celelalte comenzi, menținând în permanență o comunicare activă cu partenerii noștri”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.
De cealaltă parte, potrivit reprezentanților companiei, în această perioadă, cererea pentru produsele promoționale, indiferent că erau adresate unor promoții legate de alimente sau de anumite evenimente, a scăzut substanțial.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 6536 / 8512 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2025 | Baciu Partners, Răzvan Dincă & Asociaţii și Ratza & Ratza sunt lideri pe segmentele analizate, o bună expunere pentru TZA, Mușat, Schoenherr, ZRVP și NNDKP. Cum arată elita profesioniștilor din domeniu și ce spun clienții despre aceștia
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
RTPR, alături de Integral Capital Group la investiția în Embryos. Echipa de proiect, coordonată de Costin Tărăcilă (Managing Partner) și Marina Fechetă-Giurgică (Senior Associate)
CMS asistă grupul M Core cu privire la achiziția portofoliului de centre comerciale (Strip Malls) din România de la MAS Plc. Roxana Frățilă (partener) și Mircea Moraru (senior counsel), au coordonat avocații care au acoperit aspectele tranzacționale, iar Ana Radnev (partner) și Alina Tihan (senior counsel) au condus echipa de drept bancar
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...