![ZRP](/banners/zrvp_bigad03.gif)
TEILOR vizează investiții de 27 de milioane de lei în 2022 pe fondul expansiunii internaționale
29 Iunie 2022
BizLawyerCompania a deschis un al patrulea magazin în Polonia – în centrul comercial Posnania din Poznan. Până la finalul anului, TEILOR vizează inaugurarea a altor cinci magazine noi, dintre care trei în Polonia și câte unul în Ungaria și Cehia.
TEILOR, lanțul de magazine de bijuterii de lux, cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, vizează investiții de 27 de milioane de lei în 2022, pe măsură ce compania își continuă expansiunea internațională în Europa. Capitalul va fi alocat pentru deschiderea de noi locații, îmbunătățirea magazinelor existente, precum și pentru investiții ulterioare în ceea ce privește experiența omnichannel a clienților.
„Pentru TEILOR, prima jumătate a anului 2022 înseamnă investiții continue în dezvoltarea rețelei noastre, în capitalul uman, în digitalizare și, nu în ultimul rând, în creșterea gradului de notorietate a brandului, în special pe piețele externe. Ne așteptăm ca aceste investiții, care au la bază strategia inițiată în anul 2021, să înceapă să genereze rezultate la sfârșitul anului 2023. Pe piețele externe, în Polonia, Bulgaria, Ungaria și, în curând, în Cehia, continuăm să dezvoltăm notorietatea brandului prin glocalizare – adaptăm campaniile și portofoliul de produse pentru fiecare țară în care TEILOR există sau se lansează. Drept urmare, conceptul nostru bazat pe ”everyday luxury” câștigă din ce în ce mai mult teren în străinătate, lucru ce se reflectă la nivelul bazei noastre de clienți, care continuă să crească. Pe măsură ce continuăm expansiunea internațională, estimăm că în Bulgaria vom atinge pragul operațional de rentabilitate în al treilea trimestru al anului 2022, cu un an mai devreme decât am estimat inițial, validând, astfel, planul nostru de dezvoltare a afacerii pentru care am atras capital de la investitorii BVB,” a declarat Willy Dicu, CEO al TEILOR.
„Pentru TEILOR, prima jumătate a anului 2022 înseamnă investiții continue în dezvoltarea rețelei noastre, în capitalul uman, în digitalizare și, nu în ultimul rând, în creșterea gradului de notorietate a brandului, în special pe piețele externe. Ne așteptăm ca aceste investiții, care au la bază strategia inițiată în anul 2021, să înceapă să genereze rezultate la sfârșitul anului 2023. Pe piețele externe, în Polonia, Bulgaria, Ungaria și, în curând, în Cehia, continuăm să dezvoltăm notorietatea brandului prin glocalizare – adaptăm campaniile și portofoliul de produse pentru fiecare țară în care TEILOR există sau se lansează. Drept urmare, conceptul nostru bazat pe ”everyday luxury” câștigă din ce în ce mai mult teren în străinătate, lucru ce se reflectă la nivelul bazei noastre de clienți, care continuă să crească. Pe măsură ce continuăm expansiunea internațională, estimăm că în Bulgaria vom atinge pragul operațional de rentabilitate în al treilea trimestru al anului 2022, cu un an mai devreme decât am estimat inițial, validând, astfel, planul nostru de dezvoltare a afacerii pentru care am atras capital de la investitorii BVB,” a declarat Willy Dicu, CEO al TEILOR.
De la începutul anului, TEILOR a inaugurat trei noi magazine în România – în Colosseum Mall din București, Iulius Mall din Iași și Piatra Neamț Shopping City. De asemenea, compania a deschis un al patrulea magazin în Polonia – în centrul comercial Posnania din Poznan. Până la finalul anului, TEILOR vizează inaugurarea a altor cinci magazine noi, dintre care trei în Polonia și câte unul în Ungaria și Cehia.
În august 2022, TEILOR își va inaugura magazinul emblematic din Praga, în centrul comercial Westfield Chodov. Alte locații în care TEILOR va deschide magazine în 2022 includ centrele comerciale din Polonia, Stary Browar din Poznan, Wroclavia din Wroclaw, Silesia City Center din Katowice, precum și centrul comercial Arena din Budapesta, Ungaria.
Pe măsură ce rețeaua de magazine internaționale se extinde, activitatea TEILOR din următoarele luni se va axa pe creșterea notorietății brandului în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia, precum și extinderea bazei de clienți și a traficului din magazine prin campanii dedicate.
În 2021, TEILOR a înregistrat o cifră de afaceri de 231,5 milioane de lei, în creștere cu 65% față de o cifră de afaceri de 140,4 milioane de lei înregistrată în 2020. Creșterea vânzărilor a fost determinată, în principal, de o cerere tot mai ridicată pentru bijuteriile de înaltă calitate și de vânzările crescute la categoria inelelor de logodnă. Din punct de vedere istoric, TEILOR a generat mai mult de un sfert din vânzările sale anuale în perioada iulie-septembrie, ca urmare a creșterii numărului de cereri în căsătorie în perioada verii. În acest an, este de așteptat ca această tendință să continue pe fondul ridicării restricțiilor COVID-19.
Până la sfârșitul anului 2022, rețeaua TEILOR va ajunge la 62 de magazine, dintre care 47 de magazine în România și 15 magazine internaționale, în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Pe lângă magazinele fizice, TEILOR operează, în prezent, cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg și teilor.pl.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 8443 / 18434 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
![](/banners/musatad01.gif)
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2025 | Baciu Partners, Răzvan Dincă & Asociaţii și Ratza & Ratza sunt lideri pe segmentele analizate, o bună expunere pentru TZA, Mușat, Schoenherr, ZRVP și NNDKP. Cum arată elita profesioniștilor din domeniu și ce spun clienții despre aceștia
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
RTPR, alături de Integral Capital Group la investiția în Embryos. Echipa de proiect, coordonată de Costin Tărăcilă (Managing Partner) și Marina Fechetă-Giurgică (Senior Associate)
CMS asistă grupul M Core cu privire la achiziția portofoliului de centre comerciale (Strip Malls) din România de la MAS Plc. Roxana Frățilă (partener) și Mircea Moraru (senior counsel), au coordonat avocații care au acoperit aspectele tranzacționale, iar Ana Radnev (partner) și Alina Tihan (senior counsel) au condus echipa de drept bancar
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...