ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Farmec relansează brandul din portofoliu cu același nume, în urma unei investiții de 500.000 euro

24 Mai 2022   |   BizLawyer

Relansarea brandului Farmec vine în contextul planului de diversificare a portofoliului și al lansării de noi produse, pe care compania și-l asumă în fiecare an.

 
 
Farmec, una din cele mai mari companii românești, investește 500.000 euro  în relansarea brandului din portofoliu cu același nume. Investiția a fost alocată pentru cercetare, design și comunicare.

Portofoliul brandului Farmec conține peste 30 de produse, dintre care 7 noi, cu formule create pentru toate nevoile de bază ale tenului, părului, mâinilor și picioarelor. Formulele conțin ingrediente naturale, precum ceaiul verde, urzică, ulei de argan și aloe vera, dar și vitamine și minerale. Linia de produse vine cu un logo nou – o inimă deschisă la nou, dar care își păstrează principiile dintotdeauna - și cu un ambalaj modern. Sub conceptul “Farmecul se cultivă în familie. Din generație în generație”, a fost lansată campania de comunicare 360, care cuprinde toate canalele: online, print, tv și in store.


„În urma procesului de rebranding, venim mai aproape de consumatorii noștri cu o gamă foarte apreciată de generații de români, adusă în actualitate prin ingrediente, prezentare și conceptul de comunicare. Când vorbim despre Farmec, vorbim despre un brand cu rădăcini autentice și cu tradiție în îngrijire. Brandul Farmec a făcut mereu parte din cele mai multe familii românești. Reflectă, prin filosofia sa și produsele oneste, grija pentru cei din jur și pentru valorile esențiale. Istoria sa îndelungată reunește tradiția și inovația într-un mod firesc, păstrând ce e mai bun din trecut și adăugând beneficiile ultimelor descoperiri. Acum, transmitem mai departe obiceiurile sănătoase și consolidăm valorile care definesc Farmec ca brand: grijă, onestitate, simplitate și familiaritate”, a declarat Tudor David, Director de Marketing al Farmec.
 
Gama Farmec are cea mai mare pondere în vânzările companiei producătoare. Relansarea brandului Farmec vine în contextul planului de diversificare a portofoliului și al lansării de noi produse, pe care compania și-l asumă în fiecare an.

Farmec S.A. este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În mai 2022, rețeaua de magazine de brand cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 8991 / 18548
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for: Associate | Corporate and M&A Practice Group (2-4 years definitive ̸ qualified lawyer)
LegiTeam: WH Simion & Partners is looking for a Senior Associate
Cum se modelează o carieră în Drept cu programul Erasmus | Povestea Raisei Manolescu, studentă în ultimul an la Iași, dar și o comparație între două sisteme: ”Dacă la noi accentul este pe memorarea multor informații, la universitatea din Coimbra accentul cădea pe un dialog autentic între student și profesor, pe spiritul critic, pe utilizarea unor concepte juridice în situații practice. Am simțit că atitudinea non-formală a profesorilor de la seminare a dus la crearea unui mediu academic mai dinamic”
Filip & Company asistă Adrem în vânzarea a 20% din acțiuni către ROCA Investments. Monica Stătescu (partener): ”Această tranzacție este un exemplu de colaborare strategică între antreprenori români”
Kinstellar și-a relocat birourile în Globalworth Tower, pe fondul extinderii echipei. Cushman & Wakefield Echinox a asistat firma de avocați în acest proiect și în vânzarea fostului sediu din centrul Capitalei
Chambers Global 2025 | RTPR rămâne singura firmă de avocați listată pe prima poziție în ambele arii de practică analizate: Corporate ̸ M&A și Banking & Finance. Filip & Company și Schoenherr sunt în prima bandă în Corporate ̸ M&A. Firmele care au cei mai mulți avocați evidențiați sunt RTPR (9), Filip & Company (7), CMS (5) și Clifford Chance Badea (5)
Cum văd coordonatorii departamentelor juridice din companiile mari industriile în care activează și provocările anului 2025 | Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director Bergenbier SA: ”Echipele noastre colaborează strâns pentru a preveni riscurile ce vin cu toate schimbările legislative. Vom continua acțiunile de conformare la modificările legislative și pe cele de prevenție. Menținem focusul pe strategia de sustenabilitate și continuăm să investim în dezvoltarea echipei”
Înalta Curte de Casație a decis în premieră restituirea TVA aferentă taxei clawback | Victoria obținută de avocații Băncilă, Diaconu și Asociații împreună cu EY România pentru un jucător de top din industria farmaceutică va avea implicații pentru toată industria farmaceutică
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Practica de protecție a datelor este o componentă strategică a firmei Wolf Theiss, existând o cerere crescătoare în acest domeniu. Viitorul acestei arii este unul promițător, având în vedere majorarea volumului de date prelucrate și evoluțiile tehnologice rapide, spun avocații | Flavius Florea - Counsel: „Un aspect cheie este legat de avansul tehnologic, cum ar fi utilizarea tot mai frecventă a inteligenței artificiale și provocările aferente respectării principiilor GDPR”
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...