![ZRP](/banners/zrvp_bigad03.gif)
Companiile din România sunt codaşe în UE la utilizarea social media
29 Iunie 2022
AgerpresÎn 2021, 59% dintre companiile din UE au declarat că au utilizat cel puţin un tip de de social media, ceea ce înseamnă o creştere de 22 de puncte procentuale comparativ cu situaţia din 2015 (37%).
Mai multe de jumătate dintre companiile din Uniunea Europeană utilizează social media, însă companiile din România sunt pe ultimul loc în UE la acest capitol, doar 36% dintre ele declarând că utilizează cel puţin un tip de social media, arată datele publicate miercuri de Eurostat.
În 2021, 59% dintre companiile din UE au declarat că au utilizat cel puţin un tip de de social media, ceea ce înseamnă o creştere de 22 de puncte procentuale comparativ cu situaţia din 2015 (37%).
Utilizarea social media este cea mai populară în rândul companiilor din Malta (84%), urmate de cele din Suedia şi Ţările de Jos (ambele cu 80%) şi Finlanda (79%). La polul opus, utilizarea social media este mai puţin populară în rândul companiilor din România (36%), Bulgaria (39%) şi Slovacia (45%).
În 2021 comparativ cu 2015, ponderea companiilor care utilizează social media a crescut în toate statele membre, însă cele mai mari creşteri au fost înregistrate în cazul companiilor din Belgia şi Franţa (ambele cu un avans de 31 puncte procentuale), urmate de cele din Letonia (30 puncte procentuale) şi Finlanda (29 puncte procentuale).
În cazul României, ponderea companiilor care utilizează social media a crescut de la 25% în 2015 până la 36% în 2021.
Datele Eurostat mai arată că reţelele sociale (precum Facebook, LinkedIn, Xing şi altele) sunt mai populare decât orice alt tip de social media. Aproximativ 56% dintre companiile din UE utilizează reţelele sociale pentru a crea o legătură cu clienţii prin crearea de profile, schimb de experienţe, exprimarea de opinii, schimb de informaţii şi, cel mai important, pentru a crea comunităţi de persoane cu interese comune în jurul mărcilor companiilor. Ponderea companiilor din UE care utilizează reţelele sociale variază de la 84% în Malta până la 36% în România.
Ziua Mondială a Social Media este sărbătorită anual pe 30 iunie, ca recunoaştere a impactului avut de social media în comunicarea globală.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 8436 / 18434 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
![](/banners/musatad01.gif)
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2025 | Baciu Partners, Răzvan Dincă & Asociaţii și Ratza & Ratza sunt lideri pe segmentele analizate, o bună expunere pentru TZA, Mușat, Schoenherr, ZRVP și NNDKP. Cum arată elita profesioniștilor din domeniu și ce spun clienții despre aceștia
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
RTPR, alături de Integral Capital Group la investiția în Embryos. Echipa de proiect, coordonată de Costin Tărăcilă (Managing Partner) și Marina Fechetă-Giurgică (Senior Associate)
CMS asistă grupul M Core cu privire la achiziția portofoliului de centre comerciale (Strip Malls) din România de la MAS Plc. Roxana Frățilă (partener) și Mircea Moraru (senior counsel), au coordonat avocații care au acoperit aspectele tranzacționale, iar Ana Radnev (partner) și Alina Tihan (senior counsel) au condus echipa de drept bancar
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...