ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii
 

Cum se face trecerea de la o treapta profesionala la alta?

manta lavinia, 03 Iulie 2009 18:38 | Un raspuns


Lucrez ca asistent social din 8.12.2008 in cadrul DGASPC BUZAU si am facut o cerere scrisa pentru a trece de la debutant la practicant. Am primit acest raspuns: \"modificarea raporturilor de munca in sensul promovarii in gradul superior de salarizare urmeaza regimul general aplicabil acestora in cadrul institutiei si presupune aplicarea procedurilor proprii care vor fi stabilite dupa finalizarea procesului de reorgzanizare al DGASPC pe baza hotararilor Consiliului Judetean Buzau\". As dori daca se poate sa-mi raspundeti in conditiile in care am terminat o facultate in domeniu si am un master in curs si cu un salariu de incadrare de 662 ron este legal ceea ce se intampla? Eu stiam ca dupa o perioada de 6 luni se face trecerea in gradul superior... Ce as putea sa fac, va rog macar sa-mi raspundeti daca exista temei legal pentru a-mi solicita drepturile? Multumesc

 
 

Răspunsuri

 

1-1 din 1

1
 
Tuca Zbarcea & Asociatii
18 Septembrie 2009 13:47

Conform prevederilor Legii 154/1998 si ale Hotarârii de Guvern 281/1993, astfel cum aceasta a fost amendata si modificata, pentru salariatii din sectorul bugetar salarizarea se face pe baza de gradatii, iar salariile de baza sunt stabilite pe 3-6 gradatii.

Trecerea în gradatia imediat superioara se face o data pe an, de regula dupa aprobarea bugetului de stat, la propunerea sefului compartimentului în care lucreaza persoana respectiva, cu aprobarea conducatorului unitatii. La trecerea la gradatia imediat superioara se tine seama de calitatile personale, concretizate prin rezultatele obtinute în activitatea profesionala, notate cu calificativul "foarte bun" sau "bun" în anul precedent. Angajarea si avansarea în functii, în grade sau trepte profesionale se fac prin concurs, în raport cu competenta profesionala si rezultatele obtinute în activitate, cu respectarea conditiilor. Vechimea minima necesara pentru trecerea în gradatia imediat superioara este de 2 ani. În mod exceptional doar aceasta vechime minima poate fi redusa la 6 luni.

În situatia dumneavoastra, este posibil ca explicatia primita sa fie fundamentata, în sensul ca înainte de avansare trebuie sa fiti evaluata si eventual sa dati si un concurs pentru tercerea într-o treapta superioara de salarizare – iar reorganizarea DGASP încetineste acest proces, deoarece evaluarea trebuie sa provina de la conducatorul unitatii, în urma propunerii sefului ierarhic. Iar daca acestia se schimba si evaluarea tine seama de calitati personale si reusite profesionale, probabil ca dureaza pâna când va pot da calificativul adecvat.

Desigur, puteti face o cerere de reducere a perioadei minime dupa care puteti avansa, pentru scurtarea acesteia la 6 luni, însa aceasta cerere motivata trebuie aprobata de conducatorul unitatii în care va desfasurati activitatea. Succes!

Recomandă | 2 useri au recomandat acest răspuns

 
 

SCRIE UN RĂSPUNS


*
*
*
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Refinitiv Legal Advisers - Full Year 2024 | La nivel global, piața fuziunilor și achizițiilor a crescut cu 10% anul trecut, iar pe continentul European avansul a fost de 22%. CMS, în Top 10 consultanți juridici care au asistat cele mai multe tranzacții de M&A la nivel global, Clifford Chance se remarcă pe ”bătrânul continent”, iar Schoenher în Estul Europei, regiune în care Filip & Company a intrat în Top 25
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Iablonschi & Asociații se alătură rețelei Marcalliance, care își consolidează astfel rețeaua globală și prezența în Europa de Est | Dorothée De Bernis (Președinte Marcalliance): ”Ne bazăm în România pe o echipă juridică de încredere”
Hațegan Attorneys, firmă de avocatură de tip butique cu sediul la Timișoara, își consolidează practica de Banking & Finance prin cooptarea unui profesionist cu experiență în corporate banking pe poziția de counsel
Arbitrajul ICSID cerut de 15 firme și 28 de persoane fizice din 7 țări, care care cer compensații pentru tratamentul aplicat de autoritățile române, a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce Tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la cca. 213 milioane USD. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...