ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Verdino Green Foods, firmă fondată de Raul Ciurtin și Eberhart Răducanu, cu BlackPeak Capital în acționariat, anunta investitii de 4 mil. E in dezvoltarea brandurilor din portofoliu

21 Noiembrie 2022   |   BizLawyer

În noiembrie 2021, BlackPeak Capital a intrat în acționariatul Verdino cu un pachet minoritar. Infuzia de capital a permis Verdino să-și accelereze creșterea, favorizând consolidarea business-ului și expansiunea internațională.

 
 
Verdino Green Foods isi consolideaza pozitia de lider pe segmentul produselor vegetale prin dezvoltarea unei noi game - produse panetate si snack-uri gata de consum, avand gustul si consistenta similare preparatelor din pui.

Înființată în 2019 de către antreprenorii Raul Ciurtin și Eberhart Răducanu, Verdino Green Foods este lider în industria produselor alternative vegetale la produsele din carne în Europa Centrală și de Est. Verdino oferă alternative sustenabile la produsele din carne, pe bază de proteine de mazăre.

În noiembrie 2021, BlackPeak Capital a intrat în acționariatul Verdino cu un pachet minoritar. Infuzia de capital a permis Verdino să-și accelereze creșterea, favorizând consolidarea business-ului și expansiunea internațională.


Citește și
►   Popovici Nițu Stoica & Asociații, alături de Verdino Green Foods și Raul Ciurtin în tranzacția cu firma de private equity BlackPeak Capital

►   Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL a asistat BlackPeak Capital în tranzacția prin care fondul a investit în Verdino Green Foods. Echipă coordonată de Radu Diaconu (Managing Partner)

Investitia de 4 milioane de euro vizeaza dezvoltarea categoriei de panetate, investitii in linia de productie, dar si dezvoltarea brandurilor din portofoliu: Verdino®, Unfished® si Green Course®.

“Odata cu preluarea brandurilor Unfished (conserve de ton vegetal, salate si paste tartinabile, alternative la ton si somon) si Green Course (mancaruri vegetale Ready to Eat), ne-am concentrat anul acesta pe dezvoltarea accelerata a portofoliului, avand ca obiectiv acoperirea unor segmente de piata in care vedem potential extins pe termen lung, atat in Romania cat si la nivel international. Investitiile in inovatie si in liniile de productie, ne-au permis sa lansam in aceasta toamna o gama diversificata plant-based, panetate si fileuri ca de pui si de peste, fresh dar si congelate, si specialitati -produse ce reprezinta o noutate absoluta pentru piata din Romania (somonul vegetal afumat feliat, ton la borcan, ton si somon tip sashimi, toate plant-based).
Ne-am asumat rolul de pionieri in domeniu si de educare a pietei, inovam constant si, prin varietatea de produse, le oferim consumatorilor ocazia sa incerce si sa asimileze cat mai multe tipuri de preparate plant-based, ” a declarat Raul Ciurtin, Fondator Verdino Green Foods.

Lansarea noii game Verdino este sustinuta de o campanie de comunicare 360 grade, ce se va derula la nivel national, pe TV, digital si in-store.

In mod inedit, denumirile produselor au fost transpuse eronat - Cripsy Bruger, Schnaitzel si Nuggest, tocmai pentru a sustine ca principalul factor in alegerea produsului este gustul sau intrinsec si nu terminologiile din meniuri. Noua gama este crocanta, delicioasa si numai buna de savurat, oricum vrei sa-i spui.

“Insight-ul campaniei a plecat de la un lucru simplu. Stim ca denumirile produselor plant-based au generat mereu controverse - «de ce se cheama mici daca nu sunt mici», iar exemplele pot continua. Astfel, Verdino invita pe toata lumea la masa cu o campanie ce are un mesaj simplu si onest: „Ce conteaza cum le SPUNE? Important e ca sunt BUNE!”, care pune accentul pe gustul produselor, promoveaza bucuria de a savura mese delicioase, indiferent de stilul alimentar preferat.
Campania ii are protagonisti pe Diana Enciu si Vladimir Draghia, reprezentanti ai noii generatii de consumatori, care isi reduce in mod activ si constant consumul de carne si pentru care Verdino reprezinta o optiune evoluata de a manca, nu doar ceva hranitor si bun, ci si sustenabil, ” a declarat Celina Condorovici, Marketing Director Verdino Green Foods.

Verdino Green Foods continua totodata dezvoltarea brandurilor achizitionate in vara acestui an si extinde portofoliul Unfished® in categorii noi de piata pe segmentul plant-based, cu batoane si fileuri de tip peste panetate, file tip somon si peste alb, specialitati precum somon afumat feliat, icre si ton la borcan – produse inovatoare obtinute din surse sustenabile, ce reflecta angajamentul companiei pentru protejarea Planetei.

Noile produse panetate Verdino sunt disponibile in marile lanturi de hypermarketuri si supermarketuri atat in varianta fresh cat si congelata.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1715 / 8502
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
RTPR, alături de Integral Capital Group la investiția în Embryos. Echipa de proiect, coordonată de Costin Tărăcilă (Managing Partner) și Marina Fechetă-Giurgică (Senior Associate)
CMS asistă grupul M Core cu privire la achiziția portofoliului de centre comerciale (Strip Malls) din România de la MAS Plc. Roxana Frățilă (partener) și Mircea Moraru (senior counsel), au coordonat avocații care au acoperit aspectele tranzacționale, iar Ana Radnev (partner) și Alina Tihan (senior counsel) au condus echipa de drept bancar
Promovări la Schoenherr: Monica Cojocaru devine partner în structura internațională a grupului, alți trei avocați fac un pas înainte în carieră | Sebastian Guțiu, managing partner: ”Aceste promovări vin să confirme valoarea pe care o atribuim contribuției efective a colegelor noastre la dezvoltarea ariilor de practică din care fac parte – corporate m&a, energy, banking & finance, labour & employment – și a relației cu clienții firmei”
Clifford Chance Badea și-a extins echipa cu 15 avocați în 2024, după cel mai accelerat ritm de creștere și recrutare din ultimii ani | Daniel Badea, Managing Partner: ”Am avut colegi care au lucrat în birourile internaționale ale Clifford Chance, dar și în locuri precum Stockholm sau Zurich, pe proiecte transfrontaliere de o complexitate foarte mare, acoperind aproape toate continentele”
Sun Wave Pharma România, la vânzare. Jefferies consiliază exitul LetterOne, fond de investiții legat de doi oligarhi ruși
BACIU PARTNERS, numită ”Gold Stars of Romanian IP” de World Trademark Review în clasamentele WTR 1000 2025. Patru membri ai echipei, desemnați profesioniști de top în clasamentul individual
Trei firme de avocați din România, evidențiate pentru activitatea în domeniul Competition ̸ Antitrust | NNDKP, CMS și D&B David și Baias au intrat în topul global al firmelor cu cea mai bună practică de concurență. Cine sunt avocații evidențiați de GCR 100 – 2025 și care au fost proiectele care au adus recunoaștere echipelor locale
Cum a evoluat anul trecut Ioana Gelepu The Office Litigation & Enforcement, butic de litigii evidențiat de ghidurile juridice internaționale, și care au fost proiectele care au antrenat un număr considerabil de analize juridice | Ioana Gelepu, fondator: ”Sunt mulțumită că am reușit să mă implic în toate detaliile proiectelor pe care le gestionăm, suficient de variate cât să satisfacă setea mea neobosita de nou”
Cum poți dezvolta o carieră internațională cu programul Erasmus+ | Povestea lui Constantin Roșca, absolvent de Drept plecat din Fălticeni, care a ales să studieze la Universitatea din Istanbul. El este azi masterand în Drept Internațional Public în cadrul Universității Koç, cea mai prestigioasă din Turcia și stagiar în cadrul biroului Esenyel ̸ Partners, unul din cele mai cunoscute birouri internaționale de avocatură și consultanță juridică din țara desfășurată pe două continente
Bulboacă & Asociații a sprijinit obținerea unei finanțări de capital de lucru în valoare de 20 de milioane EUR pentru Frigoglass, asumând din nou un rol de reprezentare dublă. Colaborare cu două firme internaționale de avocați, în acest proiect
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...