
Klarmedia preia Media Image Group și își consolidează poziția de furnizor principal de monitorizare media pe piața din România și Republica Moldova
27 Octombrie 2022
BizLawyerKlarmedia a fost lansată în 2015 de Ionuț Anastase, Ramona Pîrvulescu și Octavian Petrescu și a devenit în scurt timp partener cheie pentru multiple companii și organizații publice.
Klarmedia, agenția de monitorizare și analiză media, anunță preluarea și integrarea Media Image Group. În urma tranzacției, Klarmedia își consolidează poziția de principal furnizor de monitorizare media în România și Republica Moldova, cu un portofoliu de peste 500 de clienți și o echipă de 65 de analiști.
Cele două companii vor avea aceeași echipă de management și vor oferi întregului portofoliu de clienți acces la cele mai moderne soluții de monitorizare media disponibile la nivel internațional.
„Încă de la lansarea Klarmedia, am căutat să oferim clienților nu doar acces la surse de informații, ci date esențiale pentru decizii de business, prezentate într-un format ușor de parcurs, actualizate în timp real și completate de analize calitative. În scurt timp de la înființare, am reușit să devenim principala alegere a utilizatorilor de monitorizare media din România și acest lucru ne-a motivat sa investim constant în tehnologii, oameni și know-how analitic pentru a ne susține clienții într-o perioadă de schimbări accelerate. Ne bucurăm să putem extinde paleta de clienți și acoperirea geografică, alături de un partener cu expertiză vastă în industrie”, a declarat Octavian Petrescu, co-fondator Klarmedia.
Cele două companii vor avea aceeași echipă de management și vor oferi întregului portofoliu de clienți acces la cele mai moderne soluții de monitorizare media disponibile la nivel internațional.
„Încă de la lansarea Klarmedia, am căutat să oferim clienților nu doar acces la surse de informații, ci date esențiale pentru decizii de business, prezentate într-un format ușor de parcurs, actualizate în timp real și completate de analize calitative. În scurt timp de la înființare, am reușit să devenim principala alegere a utilizatorilor de monitorizare media din România și acest lucru ne-a motivat sa investim constant în tehnologii, oameni și know-how analitic pentru a ne susține clienții într-o perioadă de schimbări accelerate. Ne bucurăm să putem extinde paleta de clienți și acoperirea geografică, alături de un partener cu expertiză vastă în industrie”, a declarat Octavian Petrescu, co-fondator Klarmedia.
„Astăzi facem un pas important pe piața de monitorizare din România, grație experienței celor două echipe și resurselor comune dezvoltate. Împreună, cunoaștem nevoile clienților, dinamica industriilor și putem oferi acces la un serviciu integrat menit să devină un sprijin mai puternic pentru companii în activitatea lor”, spune Miron Mateescu, partener și director de marketing la Media Image Group.
Media Image Group este prima companie din România specializată în monitorizare media, fiind lider de piață pentru o perioadă de peste 15 ani. Klarmedia a fost lansată în 2015 de Ionuț Anastase, Ramona Pîrvulescu și Octavian Petrescu și a devenit în scurt timp partener cheie pentru multiple companii și organizații publice.
Platforma online modernă Klarmedia integrează soluții tehnice inovatoare, menite să sprijine experții de comunicare și marketing în identificarea facilă a informațiilor relevante, înțelegerea peisajului media tot mai dinamic, anticiparea principalelor tendințe de comunicare, luarea de decizii rapide, care să demonstreze valoarea și aportul activităților de comunicare și marketing în dezvoltarea organizațiilor. Platforma oferă posibilitatea de a urmări subiectele de interes din toate canalele media: presa scrisă centrală și regională, radio, TV, online, social media. Totodată, clienții au acces la instrumente de măsurare și evaluare a impactului media, alerte în timp real și asistență pentru situații de criză, management reputațional, monitorizare reclame, analize și statistici aferente acoperirii media.
Portofoliul Klarmedia include companii și organizații precum: Comisia Europeană, Camera Deputaților, Autoritatea de Supraveghere Financiară, Banca Națională a României, Curtea Veche Publishing, Carrefour România, Gebruder Weiss, Heineken România, HS Timber, KMG International – Rompetrol, NN România, Transelectrica, BestJobs Recrutare, Crosspoint, Axios PR&Public Affairs, Chapter 4 Communications, DC Communication, Difine PR, Goya PR, GMP PR, GOLIN, Grayling, GRF+, McCann PR, MSL The Practice, Oxygen PR, Porter Novelli, Smartpoint.
Klarmedia este membru ARMA (Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor), BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) și AMEC (Asociația Internațională pentru Măsurarea și Evaluarea Comunicării).
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 1850 / 8538 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for: Associate | Corporate and M&A Practice Group (2-4 years definitive ̸ qualified lawyer)
LegiTeam: WH Simion & Partners is looking for a Senior Associate
Chambers Global 2025 | RTPR rămâne singura firmă de avocați listată pe prima poziție în ambele arii de practică analizate: Corporate ̸ M&A și Banking & Finance. Filip & Company și Schoenherr sunt în prima bandă în Corporate ̸ M&A. Firmele care au cei mai mulți avocați evidențiați sunt RTPR (9), Filip & Company (7), CMS (5) și Clifford Chance Badea (5)
Rising Stars | Bianca Bănățeanu, șef de promoție al seriei I a generației anului 2024 a decis să se îndrepte spre magistratură: ”Am ales să susțin probele de admitere la INM, după ce am oscilat de câteva ori între avocatură și magistratură. Sunt conștientă de responsabilitatea pe care o implică profesia de judecător, însă satisfacția pe care o simți atunci când știi că ai contribuit la înlăturarea unei situații de inechitate, la soluționarea unor probleme cu care oamenii se confruntă zi cu zi, mi se pare de neegalat”
Cum văd coordonatorii departamentelor juridice din companiile mari industriile în care activează și provocările anului 2025 | Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director Bergenbier SA: ”Echipele noastre colaborează strâns pentru a preveni riscurile ce vin cu toate schimbările legislative. Vom continua acțiunile de conformare la modificările legislative și pe cele de prevenție. Menținem focusul pe strategia de sustenabilitate și continuăm să investim în dezvoltarea echipei”
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cum se modelează o carieră în Drept cu programul Erasmus | Povestea Raisei Manolescu, studentă în ultimul an la Iași, dar și o comparație între două sisteme: ”Dacă la noi accentul este pe memorarea multor informații, la universitatea din Coimbra accentul cădea pe un dialog autentic între student și profesor, pe spiritul critic, pe utilizarea unor concepte juridice în situații practice. Am simțit că atitudinea non-formală a profesorilor de la seminare a dus la crearea unui mediu academic mai dinamic”
Filip & Company asistă Adrem în vânzarea a 20% din acțiuni către ROCA Investments. Monica Stătescu (partener): ”Această tranzacție este un exemplu de colaborare strategică între antreprenori români”
Kinstellar și-a relocat birourile în Globalworth Tower, pe fondul extinderii echipei. Cushman & Wakefield Echinox a asistat firma de avocați în acest proiect și în vânzarea fostului sediu din centrul Capitalei
Înalta Curte de Casație a decis în premieră restituirea TVA aferentă taxei clawback | Victoria obținută de avocații Băncilă, Diaconu și Asociații împreună cu EY România pentru un jucător de top din industria farmaceutică va avea implicații pentru toată industria farmaceutică
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Practica de protecție a datelor este o componentă strategică a firmei Wolf Theiss, existând o cerere crescătoare în acest domeniu. Viitorul acestei arii este unul promițător, având în vedere majorarea volumului de date prelucrate și evoluțiile tehnologice rapide, spun avocații | Flavius Florea - Counsel: „Un aspect cheie este legat de avansul tehnologic, cum ar fi utilizarea tot mai frecventă a inteligenței artificiale și provocările aferente respectării principiilor GDPR”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...