GTC anunță prelungirea contractului de închiriere cu Webhelp
22 Martie 2022
R. T.• Webhelp România a extins contractul de închiriere cu GTC cu încă trei ani • Chiriașul ocupă 5,000 din cei 8,500 de metri pătrați disponibili în Premium Plaza • Ceilalți 3,500 de metri pătrați rămași sunt ocupați de alți chiriași, precum HN Services și Enel Muntenia
GTC, una dintre cele mai importante companii imobiliare din Europa Centrală și de Est, anunță prelungirea contractului de închiriere cu Webhelp România pentru un spațiu de aproximativ 5,000 de metri pătrați în Premium Plaza, unul dintre proiectele sale emblematice din București.
Prelungirea contractului de închiriere cu Webhelp este cea mai recentă extindere de colaborare a GTC. Compania Webhelp este unul dintre liderii mondiali în industria BPO, care proiectează, furnizează și optimizează experiențe umane inedite pentru lumea digitală de astăzi. De la vânzări la servicii, de la moderarea conținutului până la gestionarea creditelor, Webhelp este un partener end-to-end în toate traseele clienților B2C și B2B.
Prelungirea contractului de închiriere cu Webhelp este cea mai recentă extindere de colaborare a GTC. Compania Webhelp este unul dintre liderii mondiali în industria BPO, care proiectează, furnizează și optimizează experiențe umane inedite pentru lumea digitală de astăzi. De la vânzări la servicii, de la moderarea conținutului până la gestionarea creditelor, Webhelp este un partener end-to-end în toate traseele clienților B2C și B2B.
Motivat de viziunea de a umaniza domeniul afacerilor și de a se dezvolta pe o cultură solidă și unică a companiei, bazată pe o comunitate de peste 100.000 de specialiști inovatori din peste 55 de țări, Webhelp excelează în a propulsa cele mai interesante mărci din lume.
Numărul de angajați ai filialei din România a chiriașului este de peste 2,300 în cele patru locații ale sale din București, Galați, Iași și Ploiești. Webhelp a decis să rămână în Premium Plaza în sediul său de 5,000 de metri pătrați pentru încă trei ani, în continuarea celor opt ani de colaborare cu GTC.
„Această mentalitate deschisă către schimbare este cea care determină inovarea pentru clienți și ne stimulează creșterea continuă la nivel global și local. Pentru a permite acest lucru, angajații noștri trebuie să se simtă confortabil într-un mediu de lucru de calitate, care contribuie la bunăstarea lor, rezultând astfel un impact pozitiv asupra experienței și satisfacției clienților. Pentru a atinge acest obiectiv, locația excelentă și spațiul de lucru, alături de flexibilitatea de a crea un design personalizat de birou cu o configurație confortabilă, ne-au condus la decizia de a prelungi contractul de închiriere în Premium Plaza”, a declarat Răzvan Pătrunoiu, CEO Webhelp România.
„Sunt bucuros să pot oferi chiriașilor noștri tot ce au nevoie. Încrederea continuă a chiriașului nostru Webhelp în noi este cea mai bună dovadă că GTC nu este doar un proprietar de clădire, ci și un partener în afaceri. Pentru că Webhelp este o companie care pune mare preț pe angajați, le-am îndeplinit nevoile oferind un mediu sigur și sănătos pentru oamenii lor sub forma unor spații de birouri moderne de clasă A, conforme cu standardele ESG”, a declarat Ziv Gigi, Managing Director Operațiuni GTC România.
Premium Plaza este situat în Piața Victoriei, centrul financiar și administrativ al Bucureștiului, și oferă o suprafață totală închiriabilă de 8.500 de metri pătrați.
Sfârșitul anului 2021 a fost o perioadă fructuoasă pentru GTC România, care a primit trei noi chiriași în Proiectul City Gate: Zim Shipping, Excela Solutions și Bachmann România. Ultimul trimestru al anului 2021 a fost, de asemenea, bun pentru consolidarea relațiilor cu alți chiriași, cum ar fi Miele, unul dintre cei mai mari producători mondiali de electrocasnice, și Keyence, un furnizor lider de senzori, sisteme de măsurare, markere laser, microscoape și sisteme de vizualizare la nivel mondial.
GTC Group a fost fondat în 1994, în Polonia, și este o companie publică, listată la Bursa de Valori din Varșovia și Johannesburg, și unul dintre cei mai mari dezvoltatori de spații comerciale și de birouri din Europa Centrală și de Est, activ în șase țări: Polonia, România, Ungaria, Croația, Serbia și Bulgaria. GTC Group are un portofoliu de proiecte evaluat la aproape 2,3 miliarde de euro, care include 46 de clădiri, dezvoltate pe o suprafață de 1.300.000 de metri pătrați. Compania a intrat pe piața românească în 1999 și a devenit rapid unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari la nivel local, cu un portofoliu format de-a lungul timpului atât din clădiri de birouri, centre comerciale, cât și ansambluri rezidențiale. Compania a dezvoltat și vândut emblematicele clădiri de birouri America House și Europe House, situate în centrul capitalei.
Printre proiectele GTC, deținute în prezent de companie în România, se numără complexul de birouri City Gate - primul proiect funcțional de birouri din București care a obținut certificate LEED GOLD în 2013 -, Premium Plaza, Cascade, Premium Point. Viziunea GTC România este axată pe durabilitatea construcțiilor și pe transformarea modului în care sunt proiectate, dezvoltate și gestionate clădirile, astfel încât să contribuie la crearea unui mediu sănătos și la creșterea calității vieții
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 2639 / 8473 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Refinitiv Legal Advisers - Full Year 2024 | La nivel global, piața fuziunilor și achizițiilor a crescut cu 10% anul trecut, iar pe continentul European avansul a fost de 22%. CMS, în Top 10 consultanți juridici care au asistat cele mai multe tranzacții de M&A la nivel global, Clifford Chance se remarcă pe ”bătrânul continent”, iar Schoenher în Estul Europei, regiune în care Filip & Company a intrat în Top 25
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Iablonschi & Asociații se alătură rețelei Marcalliance, care își consolidează astfel rețeaua globală și prezența în Europa de Est | Dorothée De Bernis (Președinte Marcalliance): ”Ne bazăm în România pe o echipă juridică de încredere”
Hațegan Attorneys, firmă de avocatură de tip butique cu sediul la Timișoara, își consolidează practica de Banking & Finance prin cooptarea unui profesionist cu experiență în corporate banking pe poziția de counsel
Arbitrajul ICSID cerut de 15 firme și 28 de persoane fizice din 7 țări, care care cer compensații pentru tratamentul aplicat de autoritățile române, a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce Tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la cca. 213 milioane USD. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...