ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Grupul Supernova investește până la 40 mil. € în modernizarea centrelor comerciale achiziționate în București, Constanța, Bacău și Drobeta Turnu Severin

01 August 2022   |   B. S.

Lucrările de modernizare se află deja în desfășurare în Drobeta Turnu Severin și Bacău, urmând ca până la sfârșitul lui 2023 să fie demarate și finalizate inclusiv în Constanța și București.

 
 
Grupul Austriac Supernova, una dintre cele mai importante companii private de imobiliare axate pe proprietăți de retail de top din Europa Centrală și de Est, investește până la 40 de milioane de euro în modernizarea centrelor comerciale achiziționate la sfârșitul anului trecut în București, Constanța, Bacău și Drobeta Turnu Severin.

Lucrările de modernizare se află deja în desfășurare în Drobeta Turnu Severin și Bacău, urmând ca până la sfârșitul lui 2023 să fie demarate și finalizate inclusiv în Constanța și București.

„În urmă cu mai puțin de un an, încheiam cu succes această tranzacție importantă pentru noi, deopotrivă prin valoarea ei strategică, cât și prin felul în care ne oferă oportunitatea de a face ceea ce știm cel mai bine: dezvoltarea inteligentă, cu respect și angajament față de mediu. Suntem fideli viziunii noastre, astfel că în doar câteva săptămâni vom prezenta locuitorilor din Drobeta Turnu Severin noul centru comercial Supernova, complet renovat și modernizat. Mai mult decât atât, suntem nerăbdători ca, până la finalul anului următor, și mai mulți consumatori români să se bucure de ceea ce am planificat pentru ei: lucrări esențiale de infrastructură internă, lucrări de modernizare și optimizare a spațiilor, servicii de o calitate mai bună, noi branduri și facilități – toate adaptate la nevoile lor reale și actuale și aliniate noilor tendințe din retail”, a spus Frank Philipp Albert, fondator și CEO Supernova Group.


După achiziția de la Grupurile Louis Delhaize și Galimmo a celor șase centre cu o suprafață totală de aproximativ 140.000 de metri pătrați, primele centre care au intrat în procesul de rebranding sunt Cora Drobeta Turnu Severin și Cora Bacău. În timp ce lucrările aflate în desfășurare la Drobeta Turnu Severin se vor finaliza în luna august, la Bacău, acestea au loc în două etape ce se vor încheia în 2023. La finalul acestora, locuitorii din zonă se vor bucura de o parcare renovată, precum și de diversificarea ofertei centrului comercial prin includerea de noi branduri.

Până la sfârșitul lui 2023, toate cele șase centre comerciale vor avea spații renovate și modernizate, cu facilități și oferte îmbunătățite, sub denumirea de centre comerciale Supernova. Cora va rămâne, ca și până acum, principalul chiriaș pe zona alimentară, continuând să ofere consumatorilor o gamă variată și largă de produse. Mai mult decât atât, pe fondul noului context generat de pandemia de COVID-19 și a deciziei Cora de a-și reduce suprafața magazinelor, Supernova va prelua administrarea zonelor eliberate în centrele aflate în proprietatea sa: București Cora Alexandriei, București Cora Lujerului, București Cora Pantelimon și Cora Brătianu (Constanța). Cu acest prilej, grupul austriac va completa portofoliul deja existent prin adăugarea de noi branduri ce vor spori diversitatea și atractivitatea centrelor comerciale atât în orașe, cât și în regiunile adiacente.

Intrarea Grupului Supernova în România datează din noiembrie 2020, odată cu preluarea Jupiter City Shopping Center din Pitești, devenit Supernova Pitești în aprilie 2022. Pe lângă noua identitate, centrul comercial a fost renovat, modernizat și extins până la o suprafață închiriabilă de 53.000 de metri pătrați, ajungând să găzduiască peste 70 de chiriași și noi magazine, întărind poziția acestuia ca una dintre cele mai importante destinații de cumpărături din județul Argeș și din regiune.  

Grupul Austriac Supernova este o companie internațională axată pe dezvoltarea și gestionarea proprietăților imobiliare comerciale din Austria, Slovenia, Croația și România. Pe lângă acestea, Grupul Supernova este activ și în Germania, Slovacia și Serbia. Portofoliul actual al Grupului cuprinde 77 de proprietăți cu o valoare brută de 1,7 miliarde EUR. Supernova depune eforturi mari pentru a crește calitatea serviciilor, a ofertei și a întregii infrastructuri. În ultimii ani, compania a făcut investiții considerabile în activitățile sale de marketing și a construit aceeași identitate vizuală pentru toate centrele - brandul Supernova. Obiectivul general al companiei este dezvoltarea inteligentă și achizițiile strategice, evoluția și, în același timp, investițiile în piețele în creștere și în sursele regenerabile de energie.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2096 / 8473
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Refinitiv Legal Advisers - Full Year 2024 | La nivel global, piața fuziunilor și achizițiilor a crescut cu 10% anul trecut, iar pe continentul European avansul a fost de 22%. CMS, în Top 10 consultanți juridici care au asistat cele mai multe tranzacții de M&A la nivel global, Clifford Chance se remarcă pe ”bătrânul continent”, iar Schoenher în Estul Europei, regiune în care Filip & Company a intrat în Top 25
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Iablonschi & Asociații se alătură rețelei Marcalliance, care își consolidează astfel rețeaua globală și prezența în Europa de Est | Dorothée De Bernis (Președinte Marcalliance): ”Ne bazăm în România pe o echipă juridică de încredere”
Hațegan Attorneys, firmă de avocatură de tip butique cu sediul la Timișoara, își consolidează practica de Banking & Finance prin cooptarea unui profesionist cu experiență în corporate banking pe poziția de counsel
Arbitrajul ICSID cerut de 15 firme și 28 de persoane fizice din 7 țări, care care cer compensații pentru tratamentul aplicat de autoritățile române, a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce Tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la cca. 213 milioane USD. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...