ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Allianz-Ţiriac lansează Claims Tracker, un serviciu arată în orice moment starea dosarului de daună Casco şi a reparaţiei autovehiculului

21 Ianuarie 2020   |   BizLawyer

Cu ajutorul Claims Tracker clienţii pot transmite online documentele necesare şi au acces la informaţii şi actualizări 24/7, în timp real, despre dosarul de daună.

 
 
Allianz-Ţiriac pune la dispoziţia clienţilor săi Claims Tracker – un serviciu inovator care simplifică şi transparentizează modul de soluţionare a daunelor acoperite de asigurările Casco pentru persoanele fizice.

Cu ajutorul Claims Tracker clienţii pot transmite online documentele necesare şi au acces la informaţii şi actualizări 24/7, în timp real, despre dosarul de daună.

Noul serviciu este gratuit şi nu necesită descărcarea unei aplicaţii sau crearea unui cont de utilizator. În funcţie de preferinţă, clientul primeşte prin SMS sau e-mail un link – activ pe întreaga perioadă a soluţionarii dosarului de daună – ce poate fi accesat oricând de pe telefon, desktop sau tabletă.

Clienţii îşi doresc de la companiile de asigurări o schimbare a modului de interacţiune şi creşterea vitezei de răspuns. Ei apreciază înainte de toate transparenţa, simplitatea şi confortul. Prin Claims Tracker, Allianz-Ţiriac propune un nou mod de soluţionare a daunelor: mai simplu, mai personal, digital şi 100% transparent. Introducerea Claims Tracker este un pas firesc pentru o companie precum Allianz-Ţiriac care are ca obiectiv principal simplificarea produselor şi proceselor în beneficiul clienţilor, precum şi creşterea vitezei de reacţie şi a transparenţei”, a declarat Mirjana Krolo, Director al Direcţiei Operaţiuni în cadrul Allianz-Ţiriac.


După deschiderea dosarului de daună Casco, clienţii Allianz-Ţiriac primesc, prin intermediul Claims Tracker, confirmarea acoperirii daunei şi sunt informaţi despre paşii următori în procesul de soluţionare a dosarului.

În situaţia în care pentru soluţionarea dosarului de daună sunt necesare documente adiţionale, asiguratul este notificat şi le poate încărca direct din Claims Tracker, fără drumuri suplimentare în sucursală.

Un alt avantaj al utilizării serviciului constă în notificarea clientului cu privire la data în care reparaţia este finalizată, iar autoturismul poate fi preluat. Aceste informări sunt disponibile doar pentru clienţii care optează pentru efectuarea reparaţiei în reţeua de service-uri auto partenere.

Pe de altă parte, clienţii care aleg să efectueze reparaţia în regie proprie primesc prin intermediul Claims Tracker informaţii cu privire la efectuarea plăţii.

Allianz-Ţiriac a plătit în primele nouă luni din 2019 în baza poliţelor Casco despăgubiri cu 14% mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Daunele pe segmentul Casco reprezintă 40% din volumul total al despăgubirilor Allianz-Ţiriac.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6994 / 8642
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Rundă de promovări în mai multe arii de practică în biroul Kinstellar din București. Magdalena Răducanu preia rolul de Partener, alți șase avocați fac un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Aceste promovări recente nu sunt doar etape importante în cariera colegilor noștri, ci și confirmare a abilității lor de leadership și a rolurilor esențiale în cadrul biroului nostru”
Promovări în echipa Filip & Company: Andreea Bănică și Alin Grapă ajung pe poziția de Counsel, alți patru avocați urcă în ierarhie | Cristina Filip, co-managing partner: ”Prin aceste promovari consolidăm fundamentele organizației printr-o noua generație de avocați excepționali”
Răsturnare de situație: doar trei case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Filip & Company intră în top, iar două firme cu un trecut bogat în domeniul arbitrajelor și prezență constantă în ghidurile de profil au părăsit clasamentul. ZRVP și LDDP rămân pilonii prezenței românești în GAR 100, ediția 2025
“ICC Arbitration Breakfast in Romania” – eveniment privind arbitrajul ICC, 14 mai 2025, București
LegiTeam: Atorney at Law | Dispute Resolution for commercial ̸ administrative litigation and arbitration | Reff & Associates
NNDKP a asistat MedLife cu privire la majorarea limitei unui credit sindicalizat cu 50 milioane EUR. Ce avocați au fost în echipa de proiect
Schoenherr a asistat Verbund cu privire la achiziția unui proiect eolian de 272 MW de la Monsson. Echipa a fost coordonată de Monica Cojocaru (partner)
BACIU PARTNERS câștigă premiul ‘Firma de Copyright & Design a Anului în România’ la gala Managing IP EMEA Awards 2025, desfășurată la Londra. Andreea Bende (Partener), premiată ca ‘Practicianul Anului în România’ | Ana-Maria Baciu, Managing Partner: ”Este o reconfirmare a faptului că principiile pe care le integrăm în fiecare proiect creează în mod constant valoare tangibilă, vizibilă și demnă de recunoaștere”
CMS România își mărește echipa în România prin cooptarea strategică a unui senior counsel și lansează practica de Apărare | Horea Popescu (Managing Partner): „Cristian Băcanu se remarcă printr-o combinație unică de experiență juridică, leadership în sectorul public și viziune internațională, ceea ce îl recomandă ca un membru valoros al echipei noastre”
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați stagiari (București)
Cei mai buni litigatori din România, văzuți de Chambers Europe 2025 | Cine sunt practicienii apreciați de clienți în practica de Dispute Resolution și ce spun clienții despre aceștia. Nouă avocați români sunt evidențiați în practica de arbitraj
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv dreptul muncii | Consultanță
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...