ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Studiu: 67% dintre români plănuiesc să cumpere articole de modă, de Black Friday; în 2021, ponderea era de 75 %

24 Octombrie 2022   |   Agerpres

Potrivit sursei citate, 48% dintre români spun că nu îşi vor planifica achiziţiile în avans, dar vor căuta cele mai bune oferte în această "vânătoare" a reducerilor.

 
 
Şase din zece români (60%) vor cheltui până la 1.000 de lei pentru comenzile online, cu ocazia ediţiei din acest an a evenimentului Black Friday, iar ponderea celor care au în plan să-şi cumpere articole de modă nou la preţ redus este de 67%, faţă de 75% în 2021, arată rezultatele unui studiu realizat de o platformă online.
 
"Dacă în 2021 procentul oamenilor care plănuiau să cumpere articole de modă cu ocazia Black Friday era de 75%, anul acesta a adus o scădere de remarcat. Cu alte cuvinte, 67% dintre consumatori mai doresc să-şi îmbogăţească garderoba cu articole la preţ redus. În plus, s-a modificat şi ponderea persoanelor care nu au încă idee dacă îşi vor cumpăra haine sau nu cu acest prilej: de la 16% la 25%. Situaţia expusă reprezintă o oportunitate pentru magazinele online de a convinge cumpărătorii prin promoţii relevante", menţionează datele procesate de Glami România.
 
Potrivit sursei citate, 48% dintre români spun că nu îşi vor planifica achiziţiile în avans, dar vor căuta cele mai bune oferte în această "vânătoare" a reducerilor.
 
În ceea ce priveşte bugetul alocat pentru Black Friday 2022, rezultatele relevă faptul că 38% dintre respondenţi vor cheltui între 250 şi 500 de lei, 22% vor avea un interval de 500 - 1.000 de lei, iar 19% nu s-au hotărât încă.
 
"Această sumă de până la 500 de lei pentru achiziţiile online de Black Friday ne plasează pe locul doi în Europa. 40% dintre unguri nu vor depăşi pragul de 100 de euro pentru comenzile de Black Friday, românii ocupă locul secund, iar pe poziţia următoare se află bulgarii (32% vor cheltui până la 100 de euro pentru cumpărăturile lor de Black Friday)", notează studiul.
 
Peste jumătate dintre persoanele chestionate (54%) susţin că nu s-ar simţi confortabil la cumpărături în magazinele fizice în perioada Black Friday şi că, dacă ar observa o supraaglomerare, ar pleca.
 
Studiul Glami face parte din Fashion (Re)search, un proiect ce analizează periodic tendinţele pieţei. Datele au fost colectate printr-un chestionar, în perioada 4 - 18 septembrie, deschis tuturor vizitatorilor platformei, cu peste 4.900 de respondenţi din nouă ţări.
 
Glami România, lansată în iunie 2017, este cea mai importantă platformă online europeană de descoperire a modei, cu peste 300 de magazine partenere şi mai mult de un milion de produse de la aproape 12.000 de branduri. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6978 / 18434
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2025 | Baciu Partners, Răzvan Dincă & Asociaţii și Ratza & Ratza sunt lideri pe segmentele analizate, o bună expunere pentru TZA, Mușat, Schoenherr, ZRVP și NNDKP. Cum arată elita profesioniștilor din domeniu și ce spun clienții despre aceștia
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
RTPR, alături de Integral Capital Group la investiția în Embryos. Echipa de proiect, coordonată de Costin Tărăcilă (Managing Partner) și Marina Fechetă-Giurgică (Senior Associate)
CMS asistă grupul M Core cu privire la achiziția portofoliului de centre comerciale (Strip Malls) din România de la MAS Plc. Roxana Frățilă (partener) și Mircea Moraru (senior counsel), au coordonat avocații care au acoperit aspectele tranzacționale, iar Ana Radnev (partner) și Alina Tihan (senior counsel) au condus echipa de drept bancar
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...