ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Piaţa comerţului online din România va creşte cu 20% în acest an (estimări)

21 Martie 2023   |   Agerpres

În aceste condiţii, în România, piaţa de e-Commerce va cunoaşte o creştere de 20% la final de 2023, în comparaţie cu anul trecut, respectiv de 15% faţă de 2020, când pe fondul pandemiei mare parte din achiziţiile din magazine fizice au fost realizate online.

 
 
Piaţa de e-Commerce din România va creşte, în 2023, cu 20%, atât faţă de anul anterior, cât şi comparativ cu perioada pandemiei, arată estimările publicate, marţi, de o platformă unică de identificare a produselor profitabile din magazine online.
 
Conform analizei TRUDA, piaţa dedicată achiziţiilor online va fi definită, în acest an, de o serie de schimbări, printre care faptul că românii iau decizii de achiziţie mai greu, însă cumpără mai des şi mai mult online, segmentul de lux are vânzări spectaculoase, iar magazinele online îşi schimbă abordarea pe promovarea produselor care aduc profit mai mare.
 
În aceste condiţii, în România, piaţa de e-Commerce va cunoaşte o creştere de 20% la final de 2023, în comparaţie cu anul trecut, respectiv de 15% faţă de 2020, când pe fondul pandemiei mare parte din achiziţiile din magazine fizice au fost realizate online.
 
La capitolul promovare, costurile companiilor din online au crescut cu 30%, în primele luni din acest an, în timp ce vânzările pentru produsele de lux s-au majorat cu 50%, în ultimul timp. Cele mai cumpărate produse din gama luxury sunt cele din categoriile Îmbrăcăminte, Încălţăminte, Ceasuri şi Parfumuri, unde valoarea medie a comenzii este de 2.200 de lei.
 
"Inflaţia ridicată a schimbat considerabil comportamentul românilor atunci când cumpără online. Dacă înainte utilizatorii online aveau cinci interacţiuni cu un brand înainte de achiziţiona un produs, acum sunt şapte puncte de interacţiune cu brandul în procesul de achiziţie până la plasarea şi confirmarea comenzii pentru produsele cu o valoare mai mică", menţionează reprezentanţii platformei de specialitate.
 
O altă previziune TRUDA indică faptul că, tot ca efect al inflaţiei, românii preferă să cumpere produse la preţuri mai mici, dar în cantităţi mai mari, în special produse din categoriile Food, Health&bio, Fashion şi Beauty, nişe pe care astfel valoarea coşului de cumpărături este mai mare, în medie între 150 de lei şi 220 de lei.
 
Companie fondată în anul 2022, TRUDA aduce pe piaţa de e-Commerce o tehnologie unică în România, bazată pe machine learning, care analizează în timp real performanţa în online şi identifică produsele cel mai mare randament pentru vânzări mai mari. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5294 / 18467
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
MergerMarket League Tables - Full Year 2024 | Piața de M&A a cunoscut o redresare prudentă anul trecut și a înregistrat o creștere de 8 % la nivel global. CMS, printre primele în clasamentul global și în Europa. Schoenherr și Wolf Theiss, număr mare de tranzacții asistate în Europa Centrală și de Est
Wolf Theiss a asistat fondatorii Embryos Fertility Clinic cu privire la vânzarea pachetului majoritar de părţi sociale către Integral Capital Group, alături de care a stat RTPR | Ce avocați au fost în cele două echipe
Practica de protecție a datelor este o componentă strategică a firmei Wolf Theiss, existând o cerere crescătoare în acest domeniu. Viitorul acestei arii este unul promițător, având în vedere majorarea volumului de date prelucrate și evoluțiile tehnologice rapide, spun avocații | Flavius Florea - Counsel: „Un aspect cheie este legat de avansul tehnologic, cum ar fi utilizarea tot mai frecventă a inteligenței artificiale și provocările aferente respectării principiilor GDPR”
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...