
Mai mult de jumătate dintre români îşi doresc un loc de muncă care să fie ‘zen’ (sondaj)
21 Martie 2025
AgerpresÎn acelaşi timp, 38% vor un birou în conceptul de "food truck", care să le ofere opţiuni de lucru flexibile, diverse şi uşor de personalizat în funcţie de nevoi, iar 26% ar prefera conceptul "all you can eat", adică resurse şi beneficii nelimitate la birou.
Peste jumătate dintre români (55%) descriu biroul ideal ca fiind un loc "zen", în timp ce aproape un sfert (23%) îşi doresc un birou tehnologizat şi digitalizat, care să le simplifice activitatea, arată rezultatele unui sondaj de specialitate, publicat vineri.
Conform datelor centralizate de Genesis Property, 15% dintre respondenţi consideră că modul de lucru ideal este mai degrabă într-un birou "nomad", care le permite să lucreze de oriunde.
În acelaşi timp, 38% vor un birou în conceptul de "food truck", care să le ofere opţiuni de lucru flexibile, diverse şi uşor de personalizat în funcţie de nevoi, iar 26% ar prefera conceptul "all you can eat", adică resurse şi beneficii nelimitate la birou.
Conform datelor centralizate de Genesis Property, 15% dintre respondenţi consideră că modul de lucru ideal este mai degrabă într-un birou "nomad", care le permite să lucreze de oriunde.
În acelaşi timp, 38% vor un birou în conceptul de "food truck", care să le ofere opţiuni de lucru flexibile, diverse şi uşor de personalizat în funcţie de nevoi, iar 26% ar prefera conceptul "all you can eat", adică resurse şi beneficii nelimitate la birou.
De asemenea, aproape 20% dintre români înclină spre un birou în stil "fine dining", cu experienţe şi facilităţi premium, timp în care 17% ar alege soluţii standard, rapide şi eficiente, de tip "fast food", chiar dacă nu sunt neapărat cele mai sănătoase pentru echilibrul lor personal şi profesional.
Totodată, mai mult de două treimi (67%) din totalul celor chestionaţi spun că designul şi facilităţile biroului le influenţează productivitatea şi satisfacţia la locul de muncă într-o măsură mare sau foarte mare. Peste 36% dintre angajaţi ar vrea mai multe beneficii oferite de angajator, aproape 30% mai multe spaţii ergonomice şi personalizate, iar mai mult de un sfert vor zone dedicate pentru relaxare.
În ceea ce priveşte aşteptările pe care le au de la angajatorul lor, peste 30% vor să aibă beneficii extra-salariale mai consistente şi aproape 16% cer facilităţi mai bune pentru spaţiile lor de lucru.
Referitor la programul ideal de lucru în 2025, aproximativ 34% afirmă că acesta ar fi lucrul integral de la birou, aproape 25% ar vrea 3-4 zile pe săptămână de la birou, în timp ce mai puţin de 24% ar dori integral remote.
Sondajul a fost realizat de Genesis Property şi a analizat care sunt cerinţele şi aşteptările angajaţilor în 2025, fiind desfăşurat în perioada ianuarie - februarie 2025, la nivel naţional, prin platforma iVox, pe un eşantion total de 1.175 utilizatori de Internet din România. Circa 48% dintre participanţi sunt de sex feminin, iar aproape 57% au un venit net mai mare de 5.000 de lei.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 17 / 18745 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
NNDKP aniversează 35 de ani de activitate | Firma fondată de Manuela și Ion Nestor demarează un proces strategic de remodelare a structurii sale de management: Adina Chilim-Dumitriu și Emil Bivolaru devin Parteneri Executivi, domeniile esențiale pentru buna funcționare a firmei vor fi gestionate prin intermediul unor Comitete ale Partenerilor
Studiul CMS European M&A 2025: Romania - locul 2 în CEE, cu o creștere de 80% | Horea Popescu (Managing Partner - CMS România): “Numărul de tranzacții în care CMS a oferit consultanță în regiune a crescut cu peste 30% față de 2023, fiind al doilea cel mai mare număr de tranzacții înregistrat din 2014 și până acum”. Rodica Manea (Partener): “În perspectivă, este important ca achizitorii să rămână agili și să păstreze un echilibru între încrederea într-o piață în continuă evoluție și provocările de reglementare”
LadyLawyer | La Popescu și Asociații, femeile avocat sunt apreciate și evaluate în raport de criterii reale de succes, meritul și performanța fiind singurele repere pentru avansarea în carieră. Adina Vlaicu, Partener: ”Nu m-am confruntat cu stereotipuri, întrucât în firma noastră nu găsești un avocat, ci o echipă înzestrată cu abilități profesionale remarcabile și concentrată pe rezultate, care valorizează relațiile de încredere și respect reciproc”
LadyLawyer | Doamnele avocat dau forță echipei Mitel & Asociații, firmă în care competența, capacitatea de gândire creativă, abilitățile analitice și atenția la detalii clădesc cariere solide. De vorbă cu avocatele firmei despre avocatura de business devenită un mediu accesibil avocaților care vor să facă performanță, indiferent de gen
Gruia Dufaut & Asociații obține în apel anularea deciziei de dizolvare pentru Asociația Salvați Bucureștiul, cerută de dezvoltatorul One Properties
LadyLawyer | Profesia de avocat ar avea mult de suferit fără empatia și emoția tipic feminine. Ana Popa, Managing Associate al Țucă Zbârcea & Asociații: ”Sfătuiesc pe oricine, care nu a lucrat cu o femeie avocat până acum, să o facă și va observa că avem abordări inovatoare, suntem foarte flexibile, avem o capacitate unică de multitasking și adaptabilitate. În plus, venim întotdeauna cu o perspectivă diferită asupra lucrurilor și aducem un plus de creativitate”
LegiTeam: CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for: Associate | Corporate and M&A Practice Group (2-4 years definitive ̸ qualified lawyer)
Promovări la Popovici Nițu Stoica & Asociații. Noi Avocați Colaboratori Coordonatori și Seniori în cadrul echipei
LadyLawyer | De vorbă cu Anca Buta Mușat (Partener Mușat & Asociații), avocat care a studiat Dreptul în patru sisteme diferite și s-a dezvoltat ”într-o echipă fantastică”: ”În firmele mari, de referință, cum este Mușat & Asociații, nu mai există diferențe între femei și bărbați din punct de vedere profesional. Diferențele se văd de la un profesionist la altul în modul de abordare a problemelor, soluțiile găsite, abilitățile de leadership și de coordonare a echipelor și în multe alte detalii care nu țin de gen”
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv | Consultanță
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Invocarea excepției de necompetență a instanței în contextul existenței unei clauze compromisorii (Powered by ZRVP)
Cum lucrează echipa NNDKP, descrisă de ghidurile juridice internaționale drept ”prima opțiune pentru aspecte de concurență și ajutor de stat cu un grad ridicat de complexitate”, în astfel de proiecte și care sunt dificultățile cu care se confruntă clienții | Anca Diaconu, Partener NNDKP: ”Deși există multiple programe destinate susținerii investițiilor, criteriile de eligibilitate și condițiile specifice sunt, adesea, ambigue, iar interpretarea acestora nu este întotdeauna unitară”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...