![ZRP](/banners/zrvp_bigad03.gif)
Kantar: Brandurile sunt datoare să acţioneze în favoarea protecţiei mediului, consideră 40% dintre români
01 Noiembrie 2023
AgerpresÎn ansamblu, 40% din totalul respondenţilor din România au aşteptări mari de la branduri ca acestea să acţioneze în favoarea mediului şi într-o măsură mai mică să rezolve problemele sociale (26%).
Patru din zece români (40%) sunt de părere că brandurile sunt datoare să acţioneze în favoarea protecţiei mediului, iar peste un sfert (26%) cred într-o măsură mai mică că pot rezolva problemele sociale, relevă ediţia a treia a studiului "Sustainable Sector Index", realizat de Kantar.
Conform cercetării, românii sunt neîncrezători în acţiunile de sustenabilitate ale mărcilor, doar 22% dintre cei care locuiesc în mediul urban consideră că brandurile iau măsuri semnificative pentru a răspunde problemelor de mediu. Totodată, numai 15% dintre cei chestionaţi susţin că brandurile iau măsuri pentru a rezolva problemele sociale.
În ansamblu, 40% din totalul respondenţilor din România au aşteptări mari de la branduri ca acestea să acţioneze în favoarea mediului şi într-o măsură mai mică să rezolve problemele sociale (26%).
Pe de altă parte, aproape jumătate dintre românii de la oraş (48%) s-au întâlnit, deja, cu informaţii false sau înşelătoare cu privire la acţiunile CSR întreprinse de mărci, ceea ce îi determină să adopte o poziţie sceptică.
Sectoarele unde cei mai mulţi dintre români au auzit sau văzut informaţii false sau înşelătoare legate de sustenabilitate sunt: hypermarket-urile/supermarket-urile (62%), îmbrăcăminte/încălţăminte (62%), legume/fructe proaspete (59%) sau furnizorii de energie (57%).
"Cu toate acestea, chiar dacă românii cer mărcilor din anumite sectoare (din cele 42 de analizate) să depună mai multe eforturi pentru a fi credibile, ei salută performanţa anumitor sectoare din zona sustenabilităţii, cum ar fi: Mâncare pentru animalele de companie, Ciocolată & dulciuri, Cafea & ceai sau Fructe şi legume proaspete. Şi pot, de asemenea, să recompenseze anumite mărci pentru efortul lor de a reduce impactul asupra mediului şi / sau societăţii - cum ar fi Kaufland, Banca Transilvania sau Samsung - acestea fiind văzute ca lideri in sectoarele lor din perspectiva sustenabilităţii", se menţionează în raportul de specialitate.
Studiul Kantar Sustainability Sector Index se află la cea de-a 3-a ediţie. Culegerea datelor a avut loc în luna iulie a acestui an în 33 de ţări, cu 26.000 de consumatori, inclusiv o mie din România.
Kantar este unul dintre liderii mondiali în domeniul analizelor de marketing (insights & analytics) şi un partener în materie de insight-uri de brand pentru companiile de top din lume.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 3252 / 18458 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
![](/banners/musatad01.gif)
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Wolf Theiss a asistat fondatorii Embryos Fertility Clinic cu privire la vânzarea pachetului majoritar de părţi sociale către Integral Capital Group, alături de care a stat RTPR | Ce avocați au fost în cele două echipe
Practica de protecție a datelor este o componentă strategică a firmei Wolf Theiss, existând o cerere crescătoare în acest domeniu. Viitorul acestei arii este unul promițător, având în vedere majorarea volumului de date prelucrate și evoluțiile tehnologice rapide, spun avocații | Flavius Florea - Counsel: „Un aspect cheie este legat de avansul tehnologic, cum ar fi utilizarea tot mai frecventă a inteligenței artificiale și provocările aferente respectării principiilor GDPR”
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2025 | Baciu Partners, Răzvan Dincă & Asociaţii și Ratza & Ratza sunt lideri pe segmentele analizate, o bună expunere pentru TZA, Mușat, Schoenherr, ZRVP și NNDKP. Cum arată elita profesioniștilor din domeniu și ce spun clienții despre aceștia
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...