![ZRP](/banners/zrvp_bigad03.gif)
Globalworth: 250.000 de metri pătrați de spațiu de birouri amenajați în România
13 Februarie 2023
BizLawyerProcesele de fit-out au fost realizate fie concomitent cu execuția clădirii, chiriașii ocupând spațiul odată cu finalizarea construcției clădirii, fie amenajări pentru chiriași în clădiri existente, dezvoltate de companie sau achiziționate de grup, și au vizat clienți din zona de IT&C, servicii bancare, firme de avocatură, publicitate, curierat, spații pentru co-working, studio TV etc.
![]() |
Globalworth, cel mai mare investitor din CEE și liderul pieții de birouri din România, anunță peste 250.000 de metri pătrați de spațiu de birouri amenajați de la existența companiei până în prezent. În total, 50 de chiriași din portofoliu au beneficiat de amenajări în 12 dintre cele 16 clădiri din România.
Procesele de fit-out au fost realizate fie concomitent cu execuția clădirii, chiriașii ocupând spațiul odată cu finalizarea construcției clădirii, fie amenajări pentru chiriași în clădiri existente, dezvoltate de companie sau achiziționate de grup, și au vizat clienți din zona de IT&C, servicii bancare, firme de avocatură, publicitate, curierat, spații pentru co-working, studio TV etc.
“Echipa Globalworth Workplaces se bucură să fie alături de comunitatea de business în procesul de devenire a spațiilor de birouri. Am trecut prin numeroase etapizări, iar în prezent ne concentrăm tot mai tare pe conceptele de smart building (soluții PropTech, sisteme de control și monitorizare pentru parametrii funcționali care susțin obiectivele de sustenabilitate), birouri flexibile care să acomodeze co-working-ul și să încurajeze starea de bine a angajaților. Post pandemie, cerințele au suferit numeroase modificări. Acum dezvoltăm tot mai multe zone informale de lucru, spații de colaborare în echipă, amfiteatre, cafenele, zone de relaxare. Încurajăm culorile vii, jocurile, texturile calde, lumina. Altfel spus, spațiul de birouri începe să se asemene tot mai tare cu spațiul de acasă și este gândit ca o aducere împreună a oamenilor, după o pauză în care ne-a lipsit extrem de tare prezența fizică”, a spus Raluca Ghica, Head of Globalworth Workplaces Romania.
Procesele de fit-out au fost realizate fie concomitent cu execuția clădirii, chiriașii ocupând spațiul odată cu finalizarea construcției clădirii, fie amenajări pentru chiriași în clădiri existente, dezvoltate de companie sau achiziționate de grup, și au vizat clienți din zona de IT&C, servicii bancare, firme de avocatură, publicitate, curierat, spații pentru co-working, studio TV etc.
“Echipa Globalworth Workplaces se bucură să fie alături de comunitatea de business în procesul de devenire a spațiilor de birouri. Am trecut prin numeroase etapizări, iar în prezent ne concentrăm tot mai tare pe conceptele de smart building (soluții PropTech, sisteme de control și monitorizare pentru parametrii funcționali care susțin obiectivele de sustenabilitate), birouri flexibile care să acomodeze co-working-ul și să încurajeze starea de bine a angajaților. Post pandemie, cerințele au suferit numeroase modificări. Acum dezvoltăm tot mai multe zone informale de lucru, spații de colaborare în echipă, amfiteatre, cafenele, zone de relaxare. Încurajăm culorile vii, jocurile, texturile calde, lumina. Altfel spus, spațiul de birouri începe să se asemene tot mai tare cu spațiul de acasă și este gândit ca o aducere împreună a oamenilor, după o pauză în care ne-a lipsit extrem de tare prezența fizică”, a spus Raluca Ghica, Head of Globalworth Workplaces Romania.
Strategia de a oferi și servicii de amenajare clienților office asigură jucătorului de real estate un avantaj în piață, remarcându-se faptul că fiecare spațiu livrat este personalizat activității și tipicului, respectând cerințele funcționale și organizaționale. În procesul de amenajare sunt respectate direcțiile de branding, imaginea, politica internă și tot ce presupune dinamica acesteia. De-a lungul anilor, amenajările au trecut prin diverse prioritizări, sustenabilitatea câștigând tot mai tare teren. Indiferent de tranziții, pentru echipa Workplaces a rămas constant țelul de a nu crea doar spații armonioase vizual, ci a aduce experiențe în viața de zi cu zi a comunității Globalworth.
Integrarea naturii în spațiul de lucru ocupă un loc prioritar în amenajările birourilor, ceea ce, alături de diversele soluții PropTech instalate, au contribuit la obținerea unui număr de 47 de certificări ESG pentru portofoliul din România în anul 2022.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 5687 / 18434 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
![](/banners/musatad01.gif)
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2025 | Baciu Partners, Răzvan Dincă & Asociaţii și Ratza & Ratza sunt lideri pe segmentele analizate, o bună expunere pentru TZA, Mușat, Schoenherr, ZRVP și NNDKP. Cum arată elita profesioniștilor din domeniu și ce spun clienții despre aceștia
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
RTPR, alături de Integral Capital Group la investiția în Embryos. Echipa de proiect, coordonată de Costin Tărăcilă (Managing Partner) și Marina Fechetă-Giurgică (Senior Associate)
CMS asistă grupul M Core cu privire la achiziția portofoliului de centre comerciale (Strip Malls) din România de la MAS Plc. Roxana Frățilă (partener) și Mircea Moraru (senior counsel), au coordonat avocații care au acoperit aspectele tranzacționale, iar Ana Radnev (partner) și Alina Tihan (senior counsel) au condus echipa de drept bancar
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...