ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cegeka România lansează cea de-a patra ediție a programului Cegeka Academy

21 Noiembrie 2022   |   BizLawyer

Cegeka România a lansat etapa de înscriere din 16 noiembrie, aceasta putând fi făcută până pe data de 15 decembrie 2022, fiind urmată de o perioadă de intervievare și testare tehnică a studenților înscriși.

 
 
Cegeka România, furnizorul de soluții IT&C cu sediul central în Belgia, anunță lansarea celei de a patra ediții a Cegeka Academy, un program dedicat studenților aflați în ultimul an de studii, dar și masteranzilor din cadrul facultăților cu profil tehnic, care își doresc să își dezvolte atât abilitățile tehnice, cât și cele soft skills.

Datorită succesului pe care l-a avut în 2022 și cererii extrem de mare, ediția 2023 va avea un număr suplimentar de locuri, astfel încât programul va fi personalizat pentru 100 de studenți.

În cadrul Academiei, studenții vor avea oportunitatea de a se întâlni cu mentorii Cegeka de două ori pe săptămână, timp de patru ore ore în total, pe parcursul a 12 săptămâni. La finalul programului, pe baza progreselor înregistrate de aceștia, compania își dorește să înroleze cât mai mulți noi colegi dintre absolvenții Cegeka Academy 2023. Inclusiv anul acesta, în urma Academiei Cegeka, s-au alăturat companiei 19 studenți, reprezentând 20% din totalul numărului de angajări la nivelul diviziei locale până în acest moment, de la începutul anului.


“În următoarea ediție de Cegeka Academy ce va avea loc în perioada februarie – mai 2023, ne propunem să selectam cei mai buni 100 de studenți înscriși, care vor avea de parcurs cele 3 luni de academie atât în materie de informații teoretice, cât și proiecte de echipă și aplicări practice ale cunoștințelor. Unul dintre scopurile Academiei a fost dintotdeauna formarea de tinere talente, oferirea unui mediu de învățare ghidata de mentori cu senioritate în domeniu și experiență pe proiecte diverse și, bineînțeles, cu oportunitatea de angajare în cadrul companiei Cegeka”, a menționat Ovidiu Pinghioiu, Director of Applications la Cegeka România.

Ca ordine cronologică, Cegeka România a lansat etapa de înscriere din 16 noiembrie, aceasta putând fi făcută până pe data de 15 decembrie 2022, fiind urmată de o perioadă de intervievare și testare tehnică a studenților înscriși. Luna ianuarie va începe în forță cu lista finală a celor 100 de studenți, care vor începe Academia. Programul se va desfășura între februarie - mai 2023, iar stream-urile Cegeka Academy 2023 vor fi pe: Java, .Net, DevOps, QA și Frontend. După finalizarea celor trei luni de program, 50 de studenți vor fi gata să inceapă să lucreze pe proiectele companiei, alăturându-se unui număr de 830 de colegi din Cegeka România.

“Un aspect nou pentru Cegeka Academy 2023 este introducerea a două track-uri extra pe DevOps și QA; în fiecare an ne propunem să abordam noi direcții actuale de învățare, adaptate la realitatea din piață și, de asemenea, ne dorim să creăm contextul optim pentru studenții care vor să se dezvolte în această arie", a adăugat Ovidiu Pinghioiu.

“Aparținem unei lumi dinamice, iar înțelegerea pieței ar trebui să fie printre prioritățile tinerilor. Le recomand să fie CEO-ul propriei lor cariere și să acceseze programele de conectare a studenților cu specialiștii din industrie pe care angajatorii le oferă, precum Academia Cegeka. Este oportunitatea ideală prin care pot să descopere ce cultură organizațională promovăm și să se conecteze direct cu potențiali mentori. Atitudinea pe care tinerii aleg să o aibă poate face diferența, iar proactivitatea, orientarea spre colaborare și găsirea de soluții sunt ingredientele de bază pentru o carieră frumoasă în domeniul IT”, a declarat Andra Antonescu, HR Director în cadrul Cegeka România.

Pentru a face parte din cea de-a patra ediție a Cegeka Academy, studenții sunt invitați să trimită CV-ul pe https://www.cegeka.com/en/ro/jobs/all-jobs/ până pe 15 decembrie 2022.

Cu peste 5,500 angajați la nivel de grup în Europa, dintre care 830 în România și Moldova, Cegeka este prezentă pe piață românească din 2012. Cegeka este un furnizor european de soluții IT, incluzând servicii de dezvoltare de aplicații end-to-end, cât și de IT team extension, servicii Cloud, infrastructură IT, servicii de date și automatizare, precum Artificial Intelligence/Machine Learning, Business Intelligence, RPA, IoT, DevOps. Cegeka își ajuta clienții să rămână relevanți în mediul digital, dincolo de digitalizare și evoluție în cloud, oferind soluții care au un impact real asupra business-ului clienților.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 33 / 144
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Refinitiv Legal Advisers - Full Year 2024 | La nivel global, piața fuziunilor și achizițiilor a crescut cu 10% anul trecut, iar pe continentul European avansul a fost de 22%. CMS, în Top 10 consultanți juridici care au asistat cele mai multe tranzacții de M&A la nivel global, Clifford Chance se remarcă pe ”bătrânul continent”, iar Schoenher în Estul Europei, regiune în care Filip & Company a intrat în Top 25
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Iablonschi & Asociații se alătură rețelei Marcalliance, care își consolidează astfel rețeaua globală și prezența în Europa de Est | Dorothée De Bernis (Președinte Marcalliance): ”Ne bazăm în România pe o echipă juridică de încredere”
Hațegan Attorneys, firmă de avocatură de tip butique cu sediul la Timișoara, își consolidează practica de Banking & Finance prin cooptarea unui profesionist cu experiență în corporate banking pe poziția de counsel
Arbitrajul ICSID cerut de 15 firme și 28 de persoane fizice din 7 țări, care care cer compensații pentru tratamentul aplicat de autoritățile române, a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce Tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la cca. 213 milioane USD. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...