![ZRP](/banners/zrvp_bigad03.gif)
Tribunalul Bucureşti suspendă programul cu publicul; procesele care nu sunt urgente - termene în luna mai
11 Martie 2020
AGERPRESPotrivit unui comunicat remis miercuri, măsurile au fost adoptate deoarece la Tribunalul Bucureşti şi judecătoriile arondate se înregistrează în continuare un flux deosebit de important de justiţiabili, peste 3.000 de persoane/zi, şi este necesar să se asigure sănătatea şi securitatea în muncă a personalului, dar şi sănătatea justiţiabililor.
Preşedintele Tribunalul Bucureşti, Laura Radu, a dispus miercuri mai multe măsuri pentru prevenirea răspândirii epidemiei cu noul coronavirus, printre care suspendarea programului cu publicul, urmând ca documentele să fie trimise prin poştă sau email/fax; se vor judeca cauzele urgente, iar în celelalte dosare se vor acorda termene în luna mai.
Potrivit unui comunicat remis miercuri, măsurile au fost adoptate deoarece la Tribunalul Bucureşti şi judecătoriile arondate se înregistrează în continuare un flux deosebit de important de justiţiabili, peste 3.000 de persoane/zi, şi este necesar să se asigure sănătatea şi securitatea în muncă a personalului, dar şi sănătatea justiţiabililor.
* Programul cu publicul se suspendă în perioada 12 - 31 martie 2020, cu posibilitatea reevaluării ulterioare, iar înscrisurile se vor depune exclusiv prin mijloace de comunicare electronică permise de lege (email, fax), urmând ca originalul acestor înscrisuri să fie transmis prin poştă, dacă este solicitat.
Potrivit unui comunicat remis miercuri, măsurile au fost adoptate deoarece la Tribunalul Bucureşti şi judecătoriile arondate se înregistrează în continuare un flux deosebit de important de justiţiabili, peste 3.000 de persoane/zi, şi este necesar să se asigure sănătatea şi securitatea în muncă a personalului, dar şi sănătatea justiţiabililor.
* Programul cu publicul se suspendă în perioada 12 - 31 martie 2020, cu posibilitatea reevaluării ulterioare, iar înscrisurile se vor depune exclusiv prin mijloace de comunicare electronică permise de lege (email, fax), urmând ca originalul acestor înscrisuri să fie transmis prin poştă, dacă este solicitat.
* În cauzele aflate pe rol în perioada 12 - 31 martie 2020, cu posibilitatea reevaluării ulterioare, se vor fixa ore pentru fiecare cauză în parte.
* La fixarea orelor se va ţine seama de necesitatea alocării unei perioade suficiente pentru aerisirea şi igienizarea sălilor de şedinţă.
* În acest context, la nivelul fiecărei secţii a Tribunalului Bucureşti în perioada 12 - 31 martie 2020, cu posibilitatea reevaluării ulterioare, sunt stabilite următoarele cauze care vor fi judecate în perioada menţionată: măsuri preventive, cauze de competenţa judecătorului de drepturi şi libertăţi urgente, cauze cu arestaţi în materie penală, cauze urgente în materie civilă (ordonanţe preşedinţiale vizând minorii în conformitate cu art.100 din Legea nr.272/2004, ordine de protecţie, răpirile internaţionale de minori, suspendări provizorii de executare, grevă, achiziţii publice privind produse medicale).
* În celelalte cauze, cu respectarea termenului rezonabil de soluţionare a cauzelor, se va fixa primul termen de judecată începând cu luna mai 2020 sau, după caz, se va proceda la preschimbarea termenelor de judecată acordate începând cu 12 martie până la 30 aprilie inclusiv, pentru o dată ulterioară, cu înştiinţarea în timp util a părţilor şi participanţilor. Aceste dispoziţii nu sunt aplicabile în cauzele urgente menţionate.
* În dosarele care vor fi judecate în perioada precizată, se va proceda, în măsura în care este posibil, la audierea în sistem de videoconferinţă şi, în vederea protejării sănătăţii publice, se va evalua posibilitatea declarării şedinţei nepublice.
* Accesul justiţiabililor în incinta instanţei va fi permis doar la ora fixată pentru judecarea cauzei în care participă, fiind stabilite cauze pe ore, cu anunţarea părţilor telefonic sau prin alte mijloace de comunicare.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 2787 / 4607 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
![](/banners/musatad01.gif)
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Wolf Theiss a asistat fondatorii Embryos Fertility Clinic cu privire la vânzarea pachetului majoritar de părţi sociale către Integral Capital Group, alături de care a stat RTPR | Ce avocați au fost în cele două echipe
Practica de protecție a datelor este o componentă strategică a firmei Wolf Theiss, existând o cerere crescătoare în acest domeniu. Viitorul acestei arii este unul promițător, având în vedere majorarea volumului de date prelucrate și evoluțiile tehnologice rapide, spun avocații | Flavius Florea - Counsel: „Un aspect cheie este legat de avansul tehnologic, cum ar fi utilizarea tot mai frecventă a inteligenței artificiale și provocările aferente respectării principiilor GDPR”
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2025 | Baciu Partners, Răzvan Dincă & Asociaţii și Ratza & Ratza sunt lideri pe segmentele analizate, o bună expunere pentru TZA, Mușat, Schoenherr, ZRVP și NNDKP. Cum arată elita profesioniștilor din domeniu și ce spun clienții despre aceștia
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...