
Inspecţia Muncii: Proiectul tehnic aferent REGES-ONLINE, în consultare publică până la data de 3 mai 2023
26 Aprilie 2023
AgerpresAstfel, REGES-ONLINE va permite întocmirea registrului general de evidenţă a salariaţilor, efectuarea înregistrărilor prevăzute de lege, accesul salariaţilor sau al foştilor salariaţi la datele din registru, cu asigurarea măsurilor de protecţie a datelor cu caracter personal precum şi creşterea accesului la serviciile electronice moderne prin îmbunătăţirea interacţiunii on-line cu administraţia publică.
Proiectul tehnic aferent Reformei Evidenţei şi Monitorizării Relaţiilor de Muncă (REGES-ONLINE), finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), a fost pus marţi în consultare publică pe site-ul Inspecţiei Muncii.
"Proiectul REGES-ONLINE va oferi servicii digitale de înaltă calitate cetăţenilor, salariaţi şi angajatori şi va permite accesul acestora într-un sistem informatic nou, complet on-line şi centralizat, cu o securitate informatică sporită, bazat pe tehnologii moderne şi care să permită interoperabilitatea tehnică şi organizaţională. Din punct de vedere informatic, prin realizarea REGES-ONLINE va fi obţinută alinierea la contextul tehnologic actual, simplificându-se şi securizându-se totodată modalitatea de prelucrare, stocare şi procesare a datelor şi a relaţiei cu angajatorii sau angajaţii. Arhitectura sistemului informatic proiectat va răspunde nevoilor beneficiarilor acestuia, atingând toate obiectivele propuse pentru o bună derulare a activităţilor prezente şi viitoare ale Inspecţiei Muncii, în ceea ce priveşte relaţiile de muncă. Cu respectarea legislaţiei în vigoare, noul sistem REGES-ONLINE va permite simplificarea, debirocratizarea şi digitalizarea, precum şi folosirea eficientă a resurselor. Aşteptăm observaţii şi propuneri de îmbunătăţire a aplicaţiei, plecând de la proiectul tehnic publicat, astfel încât noul REGES-ONLINE să corespundă aşteptărilor angajatorilor şi celorlalţi utilizatori", a declarat Dantes Nicolae Bratu, inspector general de stat.
Potrivit unui comunicat al instituţiei, remis marţi AGERPRES, obiectivul general al proiectului îl reprezintă reforma activităţilor de evidenţă şi monitorizare a relaţiilor de muncă şi implementarea noului sistem informatic aferent registrului general de evidenţă a salariaţilor, care să permită creşterea gradului de digitalizare a instituţiei şi să ofere servicii digitale de înaltă calitate cetăţenilor, salariaţilor şi angajatorilor.
Astfel, REGES-ONLINE va permite întocmirea registrului general de evidenţă a salariaţilor, efectuarea înregistrărilor prevăzute de lege, accesul salariaţilor sau al foştilor salariaţi la datele din registru, cu asigurarea măsurilor de protecţie a datelor cu caracter personal precum şi creşterea accesului la serviciile electronice moderne prin îmbunătăţirea interacţiunii on-line cu administraţia publică.
De asemenea, implementarea acestui proiect va asigura accesul autorităţilor, instituţiilor publice şi a salariaţilor la datele din REGES-ONLINE, pe baza unor aplicaţii de interogare specifice, cu asigurarea măsurilor de protecţie a datelor cu caracter personal, la creşterea securităţii sistemului informatic REGES şi a accesului la datele conţinute, la integrarea cu instituţiile partenere şi care au competenţă în domeniul politicilor salariale din România a datelor relevante aparţinând tuturor categoriilor de salariaţi precum şi la generarea automată de rapoarte necesare activităţii de control.
Inspecţia Muncii precizează că propunerile, sugestiile şi opiniile faţă de acest proiect pot fi transmise, în format editabil, la adresa de e-mail: dezbatere.publica@inspectiamuncii.ro, până la data de 3 mai 2023.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 870 / 5421 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Schoenherr a asistat Dentas Kağıt Sanayi cu privire la vânzarea fabricii sale din România către Hartmann Packaging | Mădălina Neagu (partener), coordonatoarea echipei: ”Sectorul producției din România continuă să atragă atenția investitorilor strategici”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Ordonanța de plată și arbitrajul (Powered by ZRVP)
Rundă de promovări în mai multe arii de practică în biroul Kinstellar din București. Magdalena Răducanu preia rolul de Partener, alți șase avocați fac un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Aceste promovări recente nu sunt doar etape importante în cariera colegilor noștri, ci și confirmare a abilității lor de leadership și a rolurilor esențiale în cadrul biroului nostru”
Răsturnare de situație: doar trei case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Filip & Company intră în top, iar două firme cu un trecut bogat în domeniul arbitrajelor și prezență constantă în ghidurile de profil au părăsit clasamentul. ZRVP și LDDP rămân pilonii prezenței românești în GAR 100, ediția 2025
Women Lawyers | De vorbă cu Andreea Soare (Senior Associate - BSMP), avocat care spune că pentru a avea o carieră durabilă, este fundamental să fii cu adevărat pasionat de munca pe care o depui și dedicat îndeplinirii cu succes a mandatelor încredințate. ”Principalele avantaje ale apartenenței la această firmă sunt diversitatea proiectelor la care avem acces și oportunitățile de dezvoltare professională. Cultura deschisă și orientată spre colaborare permite un schimb constant de idei și soluții creative”
LegiTeam: Atorney at Law | Dispute Resolution for commercial ̸ administrative litigation and arbitration | Reff & Associates
Promovări în echipa Filip & Company: Andreea Bănică și Alin Grapă ajung pe poziția de Counsel, alți patru avocați urcă în ierarhie | Cristina Filip, co-managing partner: ”Prin aceste promovari consolidăm fundamentele organizației printr-o noua generație de avocați excepționali”
BACIU PARTNERS câștigă premiul ‘Firma de Copyright & Design a Anului în România’ la gala Managing IP EMEA Awards 2025, desfășurată la Londra. Andreea Bende (Partener), premiată ca ‘Practicianul Anului în România’ | Ana-Maria Baciu, Managing Partner: ”Este o reconfirmare a faptului că principiile pe care le integrăm în fiecare proiect creează în mod constant valoare tangibilă, vizibilă și demnă de recunoaștere”
CMS România își mărește echipa în România prin cooptarea strategică a unui senior counsel și lansează practica de Apărare | Horea Popescu (Managing Partner): „Cristian Băcanu se remarcă printr-o combinație unică de experiență juridică, leadership în sectorul public și viziune internațională, ceea ce îl recomandă ca un membru valoros al echipei noastre”
Cei mai buni litigatori din România, văzuți de Chambers Europe 2025 | Cine sunt practicienii apreciați de clienți în practica de Dispute Resolution și ce spun clienții despre aceștia. Nouă avocați români sunt evidențiați în practica de arbitraj
Trei avocați români de la Bondoc & Asociații, Filip & Company și DLA Piper sunt considerați ‘Eminent Practitioners’ în practica de fuziuni și achiziții. Clasamentul Chambers Europe 2025, cu cei mai buni avocați de Corporate ̸ M&A din România
“ICC Arbitration Breakfast in Romania” – eveniment privind arbitrajul ICC, 14 mai 2025, București
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...