ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Kaufland România anunţă primele 14 proiecte ce primesc finanţare de jumătate de milion de euro

06 Mai 2020   |   AGERPRES

Potrivit unui comunicat al companiei, în cadrul apelului, 500.000 de euro au fost acordaţi celor 14 proiecte ce vin în sprijinul urgent al grupurilor defavorizate afectate de pandemie şi personalului medical din prima linie, în comunităţile din 17 judeţe din ţară şi Bucureşti.

 
 
Kaufland România anunţă primele 14 proiecte finanţate în cadrul apelului de proiecte 'În Stare să Ajut', parte a programului 'În Stare de Bine', prin care compania acordă granturi nerambursabile ONG-urilor din ţară, care s-au mobilizat să ajute comunităţile şi grupurile cele mai vulnerabile în această perioadă.

Potrivit unui comunicat al companiei, în cadrul apelului, 500.000 de euro au fost acordaţi celor 14 proiecte ce vin în sprijinul urgent al grupurilor defavorizate afectate de pandemie şi personalului medical din prima linie, în comunităţile din 17 judeţe din ţară şi Bucureşti.

"De la sprijin material şi până la asistenţă psihologică, proiectele selectate răspund unor necesităţi imediate pentru categorii defavorizate, fie de ordin medical pentru nou-născuţi, asistenţă pentru bolnavii de cancer, vin în sprijinul cadrelor medicale, pacienţilor, familiilor nevoiaşe, persoanelor din mediul rural, persoanelor fără adăpost, victimelor violenţei domestice sau vin să susţină continuarea educaţiei şcolare", se menţionează în comunicat.


Astfel, datorită finanţării oferite Asociaţiei Prematurilor, personalul medical şi cei peste 200 de nou-născuţi din 4 maternităţi şi secţii din România, vor avea mai multe echipamente de protecţie şi aparatură performantă pentru a putea lupta împotriva COVID-19.

Totodată, 537 de spitale şi unităţi SMURD şi SAJ din România vor fi dotate cu un sistem inovator de dezinfectare a costumelor cadrelor medicale, ce pulverizează fin soluţia decontaminată, acoperindu-le cu o peliculă ce neutralizează virusul - prin finanţarea proiectului Asociaţiei CERT-Transilvania Community Emergency Response Team.

De asemenea, 120 de pacienţi cu cancer din Braşov şi alte judeţe vor beneficia de un centru de asistenţă multidisciplinară, unde vor avea parte de intervenţii medicale, precum şi de consiliere psiho-emoţională şi socială de la distanţă, prin proiectul PalHub al Fundaţiei HOSPICE Casa Speranţei.

"Persoanele fără adăpost din Iaşi şi victimele violenţei domestice vor fi sprijinite cu locuinţe de urgenţă amenajate şi vor primi servicii medico-sociale speciale, ca urmare a proiectului derulat local de Federaţia Organizaţiilor Neguvernamentale pentru Servicii Sociale - FONSS; Pachete cu echipamente de protecţie şi dezinfectant vor fi donate în judeţul cel mai afectat, Suceava, către grupurile defavorizate din mediul rural, dar şi medicilor şi pacienţilor, copii şi adulţi - prin intermediul Asociaţiei Liver Research Club (LIREC) Suceava", se mai precizează în comunicat.

Potrivit companiei, şi în restul ţării vor fi donate echipamente şi materiale sanitare, prin intermediul Asociaţiei Sprijin pentru Comunitate şi Asistenţă Umanitară Arad, Asociaţiei Totul este posibil (în 5 judeţe), Asociaţiei Spital Sofia din Sebeş: #AjutSpitalulSofia, Asociaţiei Reality Check şi Asociaţiei Merci Charity Boutique - care a primit sprijin pentru a înfiinţa o unitate de producţie de costume speciale pentru medici.

"Peste 500 de familii din mai multe judeţe care se confruntă cu dificultăţi materiale vor primi pachete cu produse alimentare şi de igienă imperios necesare, datorită implicării unor asociaţii precum Asociaţia Reality Check. Familiile vor beneficia de programe de susţinere psihologică împotriva anxietăţii şi a depresiei, prin eforturile Fundaţiei Inimă de Copil prin proiectul Solidaritate versus Covid-19 şi Fundaţiei Serviciilor Sociale Bethany, prin iniţiativa Împreună pentru comunităţi vulnerabile.", se mai spune în comunicat.

Totodată, pentru a susţine derularea învăţământului online, elevii şi profesorii vor primi tablete, kituri educative, conexiune la internet şi asistenţă psiho-socială, pentru prevenirea abuzurilor fizice şi emoţionale sau abandonului şcolar - sprijin posibil datorită proiectelor Fundaţiei de Sprijin Comunitar din Bacău cu proiectul Alo, sunt aici să te ajut!, Asociaţiei pentru Promovarea Incluziunii Sociale din Cluj, prin acţiunea În stare de solidaritate demarată la nivel local şi Fundaţia Inimă de Copil.

Peste 143 de proiecte au fost depuse de către ONG-uri din întreaga ţară pe platforma www.instaredebine.ro/ajut, în cadrul apelului de proiecte lansat în luna aprilie, cu o nevoie de finanţare ce a totalizat 3,5 milioane de euro.

"Am început al treilea an al programului 'În Stare de Bine' cu un apel dedicat proiectelor care răspund nevoilor actuale ale comunităţilor, fiind motivaţi de dorinţa de a sprijini eforturile societăţii civile în combaterea efectelor negative ale crizei. Astfel, prin apelul 'În Stare să Ajut', finanţăm proiecte care vizează beneficiari din toată ţara şi prezintă o diversitate a intervenţiilor oferite de ONG-uri: de la pachete cu alimente şi echipamente de protecţie pentru personalul medical la sisteme de decontaminare şi soluţii de locuire de urgenţă pentru persoane defavorizate. Alături de Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile, dovedim prin acţiuni că responsabilitatea face diferenţa", a afirmat Anna Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.

Finanţarea oferită de Kaufland răsplăteşte, astfel, implicarea remarcabilă a organizaţiilor neguvernamentale din ultimele două luni, care s-au alăturat eforturilor autorităţilor şi cadrelor medicale în lupta cu noul virus, continuând, în aceeaşi măsură, să activeze în rândul comunităţilor locale.

Programul 'În Stare de Bine' se adresează tuturor asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor care dezvoltă proiecte în domeniile cultură, sport şi viaţă sănătoasă şi care se adresează cu prioritate grupurilor vulnerabile. Acesta este este susţinut de Kaufland România şi implementat cu sprijinul Fundaţiei pentru Dezvoltarea Societăţii Civile. Valoarea totală a granturilor nerambursabile alocate anual în cadrul programului se ridică la 1 milion de euro.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 ţări, 132.000 de angajaţi şi o reţea de 129 de magazine în România.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 23 / 66
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Promovare la RTPR: Bogdan Cordoș, expertul în energie care s-a alăturat firmei imediat după absolvirea facultății, face un pas înainte în carieră și devine partener | Costin Tărăcilă, Managing Partner: ”Suntem mândri de echipa noastră care numără unii dintre cei mai talentați și experimentați avocați din România”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Garanția la plata cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Câți avocați au firmele de top în evidențele Baroului București la începutul anului 2025 | Ce firme au înregistrat creșteri semnificative de ”headcount” și câte și-au micșorat efectivele. Schimbări importante în Top 10: NNDKP are cei mai mulți avocați, Reff & Asociații urcă pe locul 4, după Filip & Company, iar DLA Piper iese din ”pluton”
România căștigă arbitrajul ICSID cerut de 15 grupuri de investitori și 28 de persoane fizice din 7 țări, care cereau compensații de 256 mil. € pentru tratamentul aplicat de autorități | Tribunalul arbitral a decis că țara noastră nu a încălcat niciuna din garanțiile acordate investitorilor, iar reclamanții îi vor plăti jumătate din costurile de arbitraj suportate în acest dosar
Noi promovări în structura de conducere a firmei POPESCU & ASOCIAȚII. Adina VLAICU, Andreea MIHALACHE și Mirel RĂDESCU devin parte a echipei de management | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Sunt profesioniști de elită, cu notorietate și impact remarcabil în domeniile lor de expertiză, iar prezența lor în structura noastră de coordonare consolidează poziția firmei ca partener juridic de încredere în mediul de business”
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a noua ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose” | Cine sunt câștigătorii
Refinitiv Legal Advisers - Full Year 2024 | La nivel global, piața fuziunilor și achizițiilor a crescut cu 10% anul trecut, iar pe continentul European avansul a fost de 22%. CMS, în Top 10 consultanți juridici care au asistat cele mai multe tranzacții de M&A la nivel global, Clifford Chance se remarcă pe ”bătrânul continent”, iar Schoenher în Estul Europei, regiune în care Filip & Company a intrat în Top 25
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Băiculescu și Asociații asistă una dintre cele mai mari companii de brokeraj din România într-o tranzacție de 2.000.000 RON | Antonia Prisacaru, Head of Litigation: ”Un exemplu de cooperare eficientă între echipă și client, dar și o provocare în gestionarea unor etape juridice complexe, de la litigii până la finalizarea negocierilor”
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...